Gå til innhold

Noen med god fantasi?? Et navn som passer til William?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne bruke William som mellomnavn hvis det blir gutt, men står litt fast. Vurderer Lars (var jeg som spurte om det nedfor her). Anyone??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arnt William

William Olai

Jens William

Lars William

Jo William

Jon William

Bo William

Frikk William

Willam Arctander - det navnet digger jeg :-)

Skrevet

Lars og William passer ikke sammen. I hovedsak synes jeg William passer best som 2. fornavn, men... Hva med:

John William

Carl William

Petter William

Hans William

Oscar William

Skrevet

Var meningen vi skulle bruke william som 2. fornavn, da. Litt enig i at Lars og William er to veldig forskjellige navn. Gutten vår på 15 mnd har et veldig norskt navn, som ikke kan "oversettes" til engelsk, derfor tenkte vi på å kun bruke Lars --- eventuelt. William er oppkalling.

Ikke enkelt:/ Men takk for forslag:)

Hovedinnlegger

Skrevet

Lars er da mye bedre enn William!

Skrevet

Jeg synes Hans William klinger veldig pent. Lars William er ok, men litt rart kombinasjon.

Skrevet

Hva med og bare bruke william? ser ikke helt vitsen med alle disse mellom navna folk plent MÅ ha..

Skrevet

Ops - jeg mente egentlig at jeg synes William passer best som 1. fornavn - i og med at det er såpass langt og krevende - et navn med tyngde. Ikke alltid hjernen følger med hånden.... Men egentlig en smakssak det. Hva med Johan William eller Mats William? Det synes jeg var litt fint da...

Skrevet

vi kjenner en liten kar som heter bare William, derfor tenkte vi å bruke det som mellomnavn. hvis vi skal kalle opp slektningen vår. men det er et vrient navn å ha som navn nr 2, helt enig. derfor kjekt med ltt hjelp:) takk for forslag:)

hovedinnlegger

Skrevet

Ole William

Per William

Hans William

Fred William

Næh...dette funker ikke. William er penest alene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...