Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Vi vil gjerne bruke William som mellomnavn hvis det blir gutt, men står litt fast. Vurderer Lars (var jeg som spurte om det nedfor her). Anyone??
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Arnt William William Olai Jens William Lars William Jo William Jon William Bo William Frikk William Willam Arctander - det navnet digger jeg :-)
Vannmann35 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Lars og William passer ikke sammen. I hovedsak synes jeg William passer best som 2. fornavn, men... Hva med: John William Carl William Petter William Hans William Oscar William
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Var meningen vi skulle bruke william som 2. fornavn, da. Litt enig i at Lars og William er to veldig forskjellige navn. Gutten vår på 15 mnd har et veldig norskt navn, som ikke kan "oversettes" til engelsk, derfor tenkte vi på å kun bruke Lars --- eventuelt. William er oppkalling. Ikke enkelt:/ Men takk for forslag:) Hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Lars er da mye bedre enn William!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes Hans William klinger veldig pent. Lars William er ok, men litt rart kombinasjon.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Hva med og bare bruke william? ser ikke helt vitsen med alle disse mellom navna folk plent MÅ ha..
Vannmann35 Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Ops - jeg mente egentlig at jeg synes William passer best som 1. fornavn - i og med at det er såpass langt og krevende - et navn med tyngde. Ikke alltid hjernen følger med hånden.... Men egentlig en smakssak det. Hva med Johan William eller Mats William? Det synes jeg var litt fint da...
Gulp Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 vi kjenner en liten kar som heter bare William, derfor tenkte vi å bruke det som mellomnavn. hvis vi skal kalle opp slektningen vår. men det er et vrient navn å ha som navn nr 2, helt enig. derfor kjekt med ltt hjelp:) takk for forslag:) hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Ole William Per William Hans William Fred William Næh...dette funker ikke. William er penest alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå