Askepott 3 barnsmor Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har lett etter det i hele jula men jeg finner det ikke, det har vært borte siden 17des..Jeg må bare finne det, har lett overalt..F:16.08.82
Askepott 3 barnsmor Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Prøver igjen?det er helt borte..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 kan det ligge i en skuff?? innpakket i noe svart?? enten et etui eller et tørkle..??
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 jeg også får opp at d ligger langt bak i en skuff...en litt sånn roteskuff...alle her vel d? vertfall jeg:P er fult mulig du har leita der før men du må leite bedre....den ligger langt bak under noe...tror jeg...men jeg er ikke så god på sånt..men er d jeg ser...jeg ser også noe svart men tror d er etuiet til kameraet... klem:)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 Tusen takk for svar da skal jeg begynne å lete en gang til..Har lett mest i roteskuffene mine hehe for det er der det pleier å ligge men da skal jeg ta en titt til:)Kameraet har ikke etui..Gir tilbakemelding senere..Takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå