Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 tror jeg har en begynnede bihulebetennelse og mener og huske at det ikke er så godt.... gikk lenge sist før jeg skjønte at det var det det var... merket det litt i går.. vondt i nese/panne når jeg bøyer hodet, litt "tannverk", tett i den ene nesen og "bobler" litt i nesa i blnat... er ikke vondt vondt sånn egentlig, men kan vel utvilke seg til værre? får en penecelin når en ammer?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hvis du får feber bør du kontakte lege. Ellers kan du bruke nesespray og skylle godt med saltvann for å holde det åpent. Jeg bruker sjelden pencilin når jeg har bihulebetennelse. Holder det i sjakk ved å ta smertestillende (Paracet og ibux), skylle med saltvann (finnes en spesiell flaske på apoteket) og bruke Otrivin. God bedring
hit og dit Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Bihulene ligger nær hjernen, og det er sagt at det kan spre seg og gi hjerneabscess. Meeeen så var det sannsynlighetsberekninga da. Kor mange bihulebetennelser går det på ein abscess!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 hadde jeg bare klart å bruke nesespary o.l!!!! værste jeg vet... klarer det bare ikke.. )
Gjest -<<- Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Det anbefales at man oppsøker lege om det varer i over en uke eller blir ekstremt vondt.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 He he.. Du skremmer jo vannet av oss! Begynn å bruke nesespray eller dråper. Du klarer det. Jeg heier på deg:)
hit og dit Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Hehe, var ikkje meininga det...... Sannsynligheten er nok minimal. Nasespray og åpne kanaler først, lege seinere =) ved feber.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 får prøe spray i morgen da... :-s er verdt det... takk girls... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå