Gå til innhold

Svigers fra helvete....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis er de ikke sviger lenger, men desverre datteren min sine beste foreldre....Og spesielt bestemoren er født og oppvokst på det godt og varmt sted, nemelig helvete..

Hun ringer og skjeller meg ut, truer meg med å ødelegge livet mitt, og at jeg bare må passe meg, for hun har kontakter...++++

Har adri hørt sånn munnbruk fra ett godt vokset menneske før....

Og alt dette bare forde sønnen ikke gidde har giddet å besøke vår 9 mnd gammel datter på over 3 mnd, og nå mener hun at han skal ta henne med alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en ting å gjøre, skriv dagbok der all kontakt og det hun sier blir logget med dato ,tid og anledning.

Dessuten, å sende et ni måneder gammelt barn med noen som ikke har sett henne på tre måneder, aldri i verden, først mange nok besøk til de er godt kjent, så dagsturere alene før helgebesøk med overnatting i det hele tatt vurderes, her er det barnets hensyns som skal tas, ikke farens.

Lykke til med å fullstendig ignorere og ikke ta seg nær av sånne mennesker.

Skrevet

Hun har da ingenting med deg eller datteren din å gjøre. Loven er på din side. Om faren til ungen din har lyst til å treffe ungen sin er det han som må ta kontakt og få til en ordentlig dialog med deg.

Jeg hadde ikke tatt tlf. om hun ringer igjen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hun hørtes ikke helt stabil ut spør du meg... hadde aldri turt å sende min dyreste skatt til en sånn person. Det er eksen din sin jobb å ta med datteren deres til farmor. Er det for ille får du skaffe deg hemmelig telefonnummer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...