MissUnderCover Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er nyblitt fan, og lurer på om noen kan gi meg titlene, i kronologisk rekkefølge, på filmene? Gjerne de norske titlene...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 http://harrypotter.damm.no/content/view/full/5337 her er linken om du er så vanskeligstilt...
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Og siden jeg er så snill og kjeder meg: Harry Potter og De vises stein " og Mysteriekammeret " og Fangen fra Azkaban " og Ildebegeret " og Føniksorderen " og Halvblodsprinsen " og Dødstalismanene Med forbehold om feil, jeg leser dem på engelsk, for bøkene er bedre da:) Kronologisk rekkefølge.
Gjest irismor Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Harry Potter bør og skal kun leses på engelsk. Man mister så mange gode poenger i oversettelsene.
MissUnderCover Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 Tuuuuuuuuuuuuusen takk Stinky, for at du er så hyggelig! Må være noe av det snilleste som har frekventert siden her du!!!!! Kleeeem til deg assa!
MissUnderCover Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Tusen takk snille deg! (uten syrlig undertone vel og merke) )
MaaneMannen Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Litt utenom...i går fikk min snart 6 år gamle sønn lov til å sitte oppe "halve-natta" for å se på Fangen Fra Azkaban på TVNorge, for så å oppdage at den ble sendt midt på dagen i dag i reprise. Gladest var vel han som da fikk sett den to ganger
MissUnderCover Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. desember 2007 det var den jeg så også.. hehe heldige lille gutten din da, han var nok glad kan jeg tenke meg ja..
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har nettopp sett Føniksordenen, og ikke pokker om jenta mi får se disse filmene som seksåring... mulig bøkene er mer barnevennlige, men å presentere denne filmserien som barnefilmer er det reneste sludder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå