Gå til innhold

Hvor kan jeg låne bilstol og hva koster dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og fly og min bilstol er ikke godkjent på flyselskapet... Hadde ikke orket å gå rundt å bære på dette heller, fordi det er en BeSafe Izi Sleep og den er blytung!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har en å selge, men kanskje ikke det du er ute etter. Har en britax babysafe pluss, så og si ubrukt. var faktisk best i test i fjor.

Skrevet

du kan kontakte forsikringsselskaper, falken, osv ,, de har til utleie

mange år siden vi leide, men mener vi betalte ca 80 kr mnd i leie

Skrevet

Takk for tilbudet, men den er heller ikke godkjent....

Skrevet

Vi leide hos if.... men mener det var det setet du skrev om nettopp... så da vet jeg ikke..hvilke seter er godkjente da???

Skrevet

Har maxi cosi tilsalgs hvis det er "godkjent"

Skrevet

Römer ( 3 ulike modeller av dette merket)

Chicco Model Key 1

Maxi Cosi Priorifix

BEBE Comfort

Graco Model Logico S

Storchenmühle Model Maximum

Jeg har vel i grunn hørt mest om Maxi Cosien, men kan den brukes i alle type biler? Tenker på sånn isofix- opplegg... Har ikke greie på dette jeg.

Skrevet

Da tror jeg at jeg ville satset på maxi cosi...da dette er gode seter som gjør d bra i tester...

Skrevet

Ja, og så er de veldig lette å bære. I hvertfall i forhold til denne Izi Sleep...

Skrevet

Du må ikke ha isofix opplegget for å bruke maxi cosi... det er bare noe du kan bruke for å gjøre det enklere hvis du ønsker og har mulighet til det

Skrevet

Så hvis dette kan brukes i alle biler, altså eldre modeller uten et slikt isofix-opplegg, går jeg for et sånt. Skal forhøre meg rundt hos forsikringsselskaper i morgen.

Skrevet

OK. Takk for svar. =)

Da har jeg en del ting å ordne i morgen. Får vel hoppe i seng og få meg litt søvn....

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...