Mamma til snuppene Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Uansett når jeg går og legger meg el står opp.Sover 5 el 10 timer om natten er jeg stuptrøtt!!!!!!!!!!! Misunner virkelig de som våkner om morgenen og er uthvilt!!!!!!!!! Flere som har det som meg????
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 ja jeg!!! det er helt jææævlig! sukk...
børdi Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 jepp,, desverre.. velkommen i klubben,, sukk
NoDoubt Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Ja!! Men på kvelden er jeg somregel aldri trøtt. Men prøver å legge meg mellom 23-24.00.
Cat.68 Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Ja jeg hadde det slik i mange mange år og det ble bare verre og verre. Til slutt greide jeg omtrent bare å komme meg opp fra sengen og til soffan før jeg var aldelse utslitt og måtte hvile igjen. Det viste seg at jeg hadde en forstørret biskjoldkjertel i halsen og den produserte alt for mye kalsium i blodet. jeg ble operert og fikk livet tilbake. ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå