Luans mamma Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Skal reise med Austrian Airlines til Wien og derifra til Montenegro, en tur på totalt 5 timer. Har vært inne på Austrian Airlines´ hjemmeside og lest en del. Skal ha med egen bilstol, fordi vi skal kjøre mye med bil i Montenegro. Og da må jeg vel booke eget sete til pjokken og betale ekstra for dette. Noen som vet? Får vel forhåpentligvis svar på dette i morgen, for har planer om å ringe dit da. Men har dere andre tips? Spesielt når det gjelder mat... Vi reiser kl 7 på morgenen og er fremme ca. kl 12. Han skal jo ha grøten sin på morgenen og kanskje litt frukt til lunsj, men ellers ammer jeg. Kan jeg ha med vann på flaske til grøten? Vet at de varmer opp flasker på flyet...
LINDA*** Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 for det første: gjør som man pleier med barnevogn: ha den med helt til du skal gå opp trappa på flyet. Sett den fra deg så de kan ta det som spesialbaggasje. Koster ingenting ekstra (snarere tvert i mot;). Du får belte til å ha rundt han når han sitte rpå fanget ditt. Helt uproblematiske greier;) Veit ikke hvor du skal ta fly fra, men på noen flyplasser gjør de slikt. Ganske praktisk. Tok fly selv da knotten her var 4 mnd. Satte vogna utafor selve flyet, og så var det det første jeg fikk da vi landa. Da sto vogna utafor flyet der nede. TIPS: ta med bæresele. Tross alt;) Superkjekt å bære han. Hadde kanskje kutta ut grøten? Hellre satsa på større ladning med mme. Den måå jo ikke være veldig varm. Melk er jo et måltid i seg selv. Så dette holder han ut vettu;) Du kan ha med vann på flyet (100 ml??), men må sansynsligvis smake på det først. Egentlig er all barenmat tillatt, derunder vann.... ANNET: nesepray er lurt å ta på vei opp, og smokk smokk smokk:) Så slepper han kanskje unna de verste dottene i øra! Leker er også viktig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå