Gå til innhold

Råd om Våken om natta..?


Starchild

Anbefalte innlegg

Noen gode råd hvordan man kan få småen til å sove igjennom natten??

Hun våkner gjerne 2-3 ganer om natten..Som regel bare trenger jeg å gi henne smukken, men hadde vært greit å slippe det...:I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helsesøstra vår sa at vi ikke måtte putte smokken i munnen på knerten, bare legge den i hånda hans, så han lærte seg å putte den i selv.. Ellers bare la han ligge i fred og finne søvnen uten smokken.. -Har vi gjort det? NEi... hehe.. Her puttes den i munnen på han, men det er fordi jeg har vært ganske sliten i det siste, sånn at jeg ikke har orka å høre på skriking i flere timer om natta..

 

Ja, det var vel det rådet jeg kan gi.. Er jo kanskje verdt å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slik er det her også. Hun har gått på sovemedisin i det siste, så da har vi fått sove natten gjennom. Men når hun ikke fikk sovemedisinen våknet hun ca hver time for å få smokken puttet inn i munnen.

Nå har vi bestemt oss for å la henne finne den selv. Hun har 4 stk rett ved siden av ansiktet sitt, så er hun desperat nok så finner hun dem nok. Vi har lagt henne på eget rom, så da er det litt bedre for oss med tanke på lyden av skrikingen..

Anbefaler også å putte smokken i hånden hennes, istedenfor inn i munnen (da blir det service ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...