:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 jeg leste på bim sine dine, mine og våre barn. der er det en som spør hvordan hun skal fortelle moren til stebarnet hennes at hun er gravid. de fleste svarer at det trenger hun ikke fortelle biomor, for det har ikke biomor noe med. er det sånn at du som leser dette også mener dette? jeg ville i hvertfall informert far her og er glade far og stemor informerte meg. det er jo litt ok og vite hvor mange søksen barnet sitt har eller kommer til og få i nermeste framtid.
♥2 små gull♥ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Vi fortalte det til barna og lot de fortelle det til moren sin. Er ikke spes. godt samarbeid her i gården, og vi har minst mulig med den dama og gjøre.
LizzyG Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Nå er jeg samboer med faren til jenta mi, men jeg hadde sett p ådet som helt naturlig at hvis det ble slutt her og en av oss skulle ha en unge til at man fortalte dette til den andre. Da kan jo begge forberede det barnet man allerede hra, på hva som kommer.
Snuppa! Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Hadde barnefar her skulle bli pappa igjen hadde jeg satt pris på å få vite det. Det blir jo søstra/broren til jenta mi. Jeg hadde ikke stussa på å si det til barnefar her ihvertfall om jeg var gravid.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 herregud, jeg synes nesten det er værre å la informasjonen gå igjennom barnet! det er jo et skolebokeksempel på hvordan man IKKE gjør det!!!! herregud!! uansett, ja jeg ville da helt klart at noen fortalte meg det om lille skulle bli storesøster..og skal hun bli det fordi jeg er gravid så skal da jaggu pappa'n hennes få vite det før henne slik at han er forberedt!!
Lykkeliten og jeg Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Her var det mannen min som fortalte det til eksen sin. Syns det er den beste løsningen jeg. Og jeg syns de må få vite det ja, siden det vil angå livet til barnet de har fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå