Gå til innhold

Må få ut litt aggresjon!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk inn og så på beholde barnet forumet, og det skulle jeg vel ikke gjort. Der leste jeg om en som skulle ta senabort. Jeg ble ikke sint på den som ville ta denne men på ett av svarene. fy søren så sint jeg er her nå... Noe så dumt og umodent trodde jeg ikke det var mulig å være. Her er svaret jeg ble så sint for:

jeg er ikke imot abort, men i uke 17?? jeg klarer ikke la være å svare en gang.. man kan ikke skrive sånnt, uten å få noe kritikk. 17 uker er jo sinnsykt lenge. får helt vondt. har prøvd å tenke ut grunner som kan få noen til å vente så lenge meen..

voldtatt: da vet man det før..

incest: da vet man det før

blir forlatt av barnefar: ikke god nok grunn

rusmisbruker: det var hun jo ikke

psykisk syk: man blir jo ikke det over natta vell?

hmm.. hvilken god grunn kan man ha til å vente helt tl uke 17 med å ta abort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For vedkommende dette gjelder så finnes det mest sannsynlig en god grunn. Det er ikke opp til "oss andre" å synse og mene noen ting om saken. Om man dessverre velger senabort er et er personlig valg og det er sikkert ikke et enkelt et. Man skal være litt forsiktig med å "fortelle" vedkommende hva som er er gode og dårlige grunner for dette.. Hun har det sikkert ikke lett.

Skrevet

Ja det er akkurat det jeg mener. tar man abort har man nok en ganske god grunn for det. ihvertfall en senabort, da Må man ha det. Jeg forstår at det er delte meninger om dette temaet, men det svaret der syns jeg tok kaka! at denne personen kunne skrive noe så dumt til en jente som tydligvis hadde det ganske vanskelig

Skrevet

står jo inne på innlegget at det var bare tull..men svaret er jeg enig i var litt " firkantete" måte og se ting på...,

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det er tull eller ikke.. men hvem vet :) ble bare så sint når jeg leste det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...