Gå til innhold

Da hører jeg vel til her!:)) Andre med samme termindato kanskje??:)


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test på julaften!:) Foreløbig termin 5.sept.Andre med termin rundt da??

Dette blir mitt 2.barn. Har en gutt på 15mnd fra før.

Hadde en ma i sept, så jeg krysser alt for at det skal gå bra denne gangen!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Jeg høres visst til her!!!! :-) har termin 4 september(har ikke fått skifta nick etter sist gang enda for d var visst problemer med lagringen- derfor preggy 9 mai) jeg venter nr 3!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test 1. juledag og ble forlovet julaften! For en fantastisk jul!!!!!! Har termin 3. september. Jeg er så nervøs siden jeg hadde en SA i oktober. Men det er jo fantastisk at jeg har blitt gravid så raskt igjen :-) Fikk bittelitt brun utflod i går morges, har ikke hatt det siden men jeg ble VELDIG bekymret. Har lest det er normalt, men jeg forbinder slikt med SA. Men jeg er håpefull!

Lykke til til oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg hadde en SA i august....men idag testet jeg positivt igjen. Faktisk litt uventet......men er veldig glad!

 

Termin 1. sept, det blir nr 3...to gutter fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da høres min og din situasjon ganske lik ut :) Jeg har en gutt på 20 måneder fra før av, hadde sa i august. Er nesten sikker på jeg er gravid. Venter mnsen 3 januar. Men er veldig kvalm. Føler det bare på meg at jeg er gravid. De gjorde jeg de 2 andre gangene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke tatt test, men er 6 dager over ikm nå, og ganske sikker på at det lille "uhellet" vårt ga resultat ;) Isåfall har jeg termin 7. september, og venter nr 2, har to gutter fra før. Blir jammen tre tette her :P Det går seg vel til når vi blir vant til tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei "3 tette"! Oi, skal si.. akkurat samme som meg det, jeg har også to gutter, født 2005 og 2006 :) :) Og termin på tredjemann er foreløpig 7. september. Stilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...