Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har ET ønske, og det er å gifte meg, og dette er samboer fullt klar over. Han satt i to diamanter i ringen min for et halvt år siden, men da jeg skulle få den igjen ombestemte han seg å sa han skulle spare den til en spesiell anledning (frienri). Dette var i juni. Han sier selv han ønsker å gifte seg. Jeg er av den typen som har drømt om bryllupet mitt siden jeg var 2 år, og klarer snart ikke vente lenger. På juleaften fikk jeg endel gaver av han.... I den ene pakken var det et blad, da jeg pakket den opp var det et BRYLLUPSblad....... Så fikk jeg en bitteliten gave.....Det var mamma som ga den til meg, og sa noe som at det er vel bedre saker oppi der! Hjertet holdt på å banke ut av kroppen min, og jeg var sikker på at ringen skulle ligge oppi der. Men når jeg pakket den opp, så lå det HÅRNÅLER oppi. Jeg ble selvfølgelig lei meg, men klarte å skjule det relativt greit. Sambo lo, og sa hahahaha trodde du jeg skulle fri nå? Jeg bare ehhh...nei, er du gal?! Dagen etter kom vi innpå det, og sambo mente at jeg burde ha litt humor!!!!! Jeg sa at det bladet var den mest tåpeligste gaven jeg noengang har fått!!! Begynte å grine for jeg syntes det var så slemt gjort. Man leser ikke bryllupsblad om man ikke har PLANER om å gifte seg, eller er forlovet? Jeg synes hvertfall ikke det var gøy.... Er det JEG som er teit? Kan en please legge den ut på skravle...jeg ønsker å være anonym!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Vet ikke hvordan man legger det ut på skravle. Men du kunne jo bare gjort det selv og latt som om du gjorde det for anonym he he =) Sorry dårlig humor når jeg er så syk. Men det var dårlig gjort av ham!!! Han er ondskapsfull av seg alså!!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Synes ikke den var morsom - føler med deg.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Var ikke morsom i det hele tatt! Det burde han forstå, og hils fra meg og si han får gjøre det godt igjen (og da bør han skjønne at han skal fri;)!!!!)
Lille nuffe Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Skikkelig slemt gjort var det! Usmakelig.
LisaColli Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 slemt gjort! men kanskje han tester deg litt? kanskje han skal fri snart? hvis ikke, var det skikkelig råttent gjort..
Lunalill Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Hvis han faktisk ikke har tenkt og fri snart, og at bladet var ment som en spøk, så synes jeg det var rett og slett råttent gjort! Jeg hadde blitt skikkelig sint om det hadde vært meg!
*Rutletutt* Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 DÅRLIG spøk! Fy, da hadde jeg blitt skuffet og forbanna...
Tinaisme Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Synes det var en utrolig dårlig spøk.. Absolutt slemt ..
strekkmerketrollet Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 fy søren så dårlig gjort!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Det var skikkelig dårlig gjort av han. Han visste jo hvor mye du ønsket å gifte deg. Har lyst til å gifte meg selv jeg, men når jeg nevner det så får jeg til svar "ikke mas" Det er heller ikke det beste svaret en kan få
Hello superbaby Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 Synes og den var slem - ikke noe vits i å gjøre narr av dine drømmer... enda mer dårlig gjort når det er foran andre...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 Det var slemt gjort!!! Fy jeg hadde blitt forbanna!!
lisje marthemora Skrevet 27. desember 2007 #16 Skrevet 27. desember 2007 hei, nå har jeg lagt den innpå skravle for deg ,men det kom mitt nick under, det gikk ikke å signere med anonym.
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 27. desember 2007 #17 Skrevet 27. desember 2007 Jeg syns også det var slemt, men vet du hva jeg tror? Det virker på meg som at du har gjort det VELDIG tydelig at du har lyst til å gifte deg, og at samboeren din derfor mest sannsynlig visste at du kom til å reagere sånn du nå har gjort. Den eneste grunnen jeg da kan se til at han skulle gjøre noe sånt (for jeg går utfra at han ikke er en ondskapsfull dust siden du har veldig lyst til å gifte deg med han) er at han ville distrahere deg sånn at frieriet kommer som en større overraskelse (for du satt kanskje litt og venta på det på julaften?). Jeg setter en knapp på at det skjer noe på nyttårsaften, jeg.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 27. desember 2007 #18 Skrevet 27. desember 2007 Jeg tenker akkurat som Mamma'n over her. Vent til nyttaarsaften du, har han ikke fridd da, saa ta et oppgjoer med han. Men jeg har i hvert fall veldig paa foelelsen at "noe er i gjaere"... Og da er det tross alt litt soett aa bygge det opp litt. Og saa med hjelp fra moren din da. Lykke til! Snart har du nok ringen paa fingeren!
Alba44 Skrevet 27. desember 2007 #19 Skrevet 27. desember 2007 Jeg syns ikke det var noe morsomt i det hele tatt!! For en teit humor. Hva med å fri selv? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå