Gå til innhold

Åh herreguuuud, irriterende mannfolk...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig med jul og et surt, sjukt mannfolk...årh. Har sett film og spist litt snop og kost oss. Filmen er ferdig og han går på badet, kommer inn i stua og sier "Går å legger meg"...

Jaha?! Er jo ikke krise da, men kjenner jeg irriterer meg over at mannfolk som har litt småvondt i hodet har lov til å være sure. Jeg fikk beskjed om i forige uke når jeg var forkjøla at jeg kunne prøve å smile litt selv om jeg var syk.

Arh, happy holiday...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre at han går og legger seg hvis han er så sur da... =P

Skrevet

Ja ja mitt mannfolk lå på sofaen og sov med skikkelig vondt i magen i hele gårkveld pga jeg var jo her så han kunne godt bare ligge der. Helt til han kasta opp, da gikk han å la seg..

Skrevet

typisk syke mannfolk....de er døden nær, nå de er litt syke....

like greit at han legger seg da ja....

rart det der asså, men det er vel derfor menn ikke føder barn tenker jeg, hadde ikke tålt smertene...

Skrevet

Har forståelse for at han vil legge seg hvis han er dårlig, men det er bare måten det blir gjort på. Sitter å koser oss med film og ligger ved siden av hverandre på sofaen og stemningen er god.

Plutselig blir han akutt sur og legger seg. Jeg gidder ikke ta opp diskusjonen i kveld, han får sove surskapen av seg.

Skrevet

hvor mange sure og irriterende kvinnfolk tror dere det finnes i jula? og ellers også.

så hva om han vil legge seg nå? klokka ere halv elleve, hva er problemet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...