marita*mamma*har fått jenta Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 noen tegn på fødsel hos deg eller?? hatt en fin jul da?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Gooooood juuuul!!!! =0) Så kommer jeg og "kupper" tråden deres atter en gang! ;0) Hvordan går det med dere jenter? Skjer det noe eller? Sitter her og tenker på at jeg egentlig ikke skulle hatt lille Julia hos meg før i går som var ultermin, og kanskje enda seinere iflg menstermin.. og nå er ho snart 3 uker! Rart å tenke på gett...... Har på disse snart tre ukene dratt på meg låst nakke så jeg ble sykemeldt og mannen måtte overta permisjonen for ei stund, 2 stk brystbetennelser med høy feber og en forferdelig verk i kroppen, frostrier og svettetokter, hvorav den siste endte på legevakten natt til julaften. Heldigvis gikk det seg til når jeg fikk penicillin, eller det vil si, er mye bedre nå etter 3 dager med penicillinen, men har enda 4 dager igjen med tablettkur... Jeg djingsa meg selv da jeg skrøt sånn av at jeg aldri hadde hatt brystbetennelse med førstemann.....3 dager seinere kom første runden.. kjipern.... Så her går det i sykt såre brystvorter enda (mener jeg husker de ikke var såre så lenge med førstemann heller, men hva gjør man ikke for de små) Og så har lille Lala, som vi kaller henne (når hun gråter høres det ut som hun sier la la la la) fått en stygg øyekatarr så vi må til legen og få øyedråper i morra... Meeen ellers går det bare bra her =0) Er godt med juleferie med mannen hjemme hver dag (skal jobbe noen få timer i morra men..) Så....regner med dere gleder dere til å få disse små ut av magen nå (om det ikke allerede har skjedd). Er så kos atte! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå