Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har brukt herball essenses ( kanskje jeg staver feil), den som er rosa. Noen ganger har jeg kjøpt hos frisøren. Denne shampoen er for tørt og skadet hår, håret mitt er ikke så veldig tørt eller skadet, men farger det og da er det lurt å bruke denne typen, da den skal forebygge...' Elsker balsemen til herball også bare så det er sakt;-)
*Super*Mamman* Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg varierer fra å bruke Tigi beadhead dumb blonde og Joico K-Pak. Har langt lyst hår, med blekte striper i ..Ellers er det tjukkt, bølgete, og "fint", altså veldig skjøre hårstrå som ikke tåler all verden..
camosilla Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Bruker Sexy Hair, den lilla fra frisør. Den tilfører fuktighet til håret, og det blir veldig mykt og godt av den. Tar striper, og håret ble liksom trått av andre shampoer.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Har altid hørt at du bør bruke shampoo til samm type hår som du har, samme med balsam. Blir jo feil å bruke for farget hår, og du aldri har farget håret. Det har jo ingredienser som skal ta vare på fargen- blir litt feil når en f.eks ikke har farget hår. Jeg bruker ulike shampoer for fett eller normalt hår. - Herbal Essences for fett hår - Fructis Fresh med tendens til å bli fett - Sunsilk Rosa for normalt hår Brukte en veeeeldig god Loreal shampo for mange år siden. Men den sluttet de å lage. Så prøvde jeg en drøy KMS fra frisør, men den ble for dyr når en vasker håret hver dag....
Puselure Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Bruker Tigi catwalk shampo som gir fyldigere hår og Tigi catwalk balsam som hjelper på krøllene:) Har fint litt tynt hår med litt krøller. Mistet så mye hår med poden pga ammingen. Er på vei tilkabe, men nå er jeg i runde 2, så håper ikke det blir like ille denne gangen hehe:) Jeg kjøper billig fra Strawberrynet.com. MYE penger å spare:D
mor.monsen Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Tigi bed head moist maniac tror jeg den heter. Også bruker jeg Fudge hårkur en par ganger i mnd. Har normalt fint hår....
Axus' girlfriend Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Vært på smartclub og kjøpt REDKEN shampo og balsam jeg, billigbillig. Kjøpte av typen extreme, siden jeg både farger håret og bruker føner/rettetang hver dag/annenhver dag. Veldig fornøyd med denne:)
storbil Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 jeg bruker coop shampoo og always ultra av og til
Hera83 Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Kanskje noen kan hjelpe meg her? Jeg har fint hår (mange hårstrå, som er tynne), tendens til å bli fett (virker i alle fall slik, kanskje bare fordi det blir så flatt?) også blir det lett statisk.. Noen tips til shampo som kan hjelpe meg??
Truseprinsesse Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Jeg bruker shampoo og balsam av typen Tigi Bed Head Megavitamine. Jeg har litt tørt hår som blir fort fett. Veldig merkelig blanding. Shampooen funker veldig bra og gir næring til litt tørt og skadet hår.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Jeg bruker Tigi Bead Head Numb Blonde og Redken Extreme. Er kjempefornøyd med Tigi sin. Håret blir så mjukt og godt! Bruker også balsam da. Jeg farger/striper håret, og det blir litt tørt av det.
Baby nr3 ombord Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Håret mitt reagerer ikke på noe, har tjukt langt hår. Børster kanskje håret maks ett par ganger i året, er ganske greit å ha med å gjør. Tjukt om jeg vil ha det sånn og flatt om jeg ønsker det! hehe!! Har dilla på den gule og røde elseve nå da, lukter såå godt! Jeg kjøper shampo og balsam etter lukt å ikke noe annet:)
dollylille Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 til mali83! vil anbefale deg å prøve joico sin volume shampoo og balsam, de er kjempe fine for sånt hår, og blir ikke tunge,dessuten lukter de kjempe godt! :-) d du bør passe på når du bruker balsam ( d bør du bruke bla for at håret ikke skal bli statisk), ikke gni d inn i hodebunnen, men bare i lengdene.
Hera83 Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Hei dollylille! Hvor får man kjøpt den shampoen og balsamen?
dollylille Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 du må nok kjøpe den hos frisør eller bestille på nettet, så den koster jo litt mer enn butikkshampoo, men desto myyye drøyere i bruk!! :-) ofte har de frisørene som selger KMS også Joico, for d er samme leverandør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå