mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 og jeg tror jeg må ha verdens mest egoistiske svigerinne...... Meg, meg, meg, meg, meg, meg og når vi nå først snakker om meg.... så kan jeg fortelle at jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, jeg...... Jeg ble helt satt ut jeg. Vel har jeg visst at hun er egoistisk, men i dag gikk det over alle støvleskaft.... Så nå sitter jeg her og er så glad for at jeg har evnen til å lytte til andre, evnen til å se andre, evnen til å gjøre noe for andre og evnen til å forstå at universet ikke er bygd opp rundt meg..... Men borsett fra det har julen vært en fin greie......
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Øy!!!!!!!!!! Har du fått min svigerinne på besøk? Hæ? For hos oss er det og meg meg meg meg meg meg... Dattera mi som er så flink og snill og flink og snill.. Mens dine unger (les mine) er såååå uoppdratte ved bordet- herregud for en pøbel, vil du se å holde opp med den hylinga.... Vel, jeg driter i henne... Jeg lukker ørene og velger ut hva jeg vil høre fra dama... og det har faktisk fungert. Jeg tror hun har tatt hintet... He he... Fine slekta våres:) Å lytte til andre er en fin fin egenskap. Faktisk den flotteste egenskapen jeg vet om! Klem
♥Snulder Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 For å se det positive med slike mennesker..... Man blir litt mer glad i seg selv!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Så vi har felles svigerinne....... Gøy.... Det er bare at jeg blir så satt ut av sånne som er så fulle av seg selv, at de glemmer at det finnes andre ting i livet som er viktig.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 Det var også en måte å se det positive i saken.... Ja, man må virkelig konsentrere seg om å tenke positivt med sånne mennesker i huset.
Karomamma Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Huff da, tror nok det er flere av den sorten! Jeg har heldigvis ingen i min familie, bortsett fra at vi snakker en god del om oss selv alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå