Leagirl Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Er det nokon som har eit tips te ka eg ha som tilbehør til kalkun?? Har fått mangen tips om sopp i forskjellige variantar, men da likar eg ikkje så da vil eg ikkje ha, men da må no vera andre ting som er godt til:)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Legg båter av løk og oppskårne gulerøtter i ovnen sammen med kalkunen, og la det "trekke" i stekesjyen. Kok rosenkål til i tillegg. *mmm*
~Roskva~ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Rosenkål, lys saus, waldorfsalat, ovnsstekte poteter - for eksempel.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 vi pleier å ha gulerøtter, poteter, waldorfsalat og fløtesaus.
signaturen Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 rosepeppersaus og ris. det er kjempegodt^^
Leontine Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Epler og løk inni kalkunen, som du tar bort etter den er stekt. Brune epler på panna i smør, gratinerte poteter, rosenkål, gulerøtter, waldorfsalat og fløtesaus... Tips: smør kalkunen godt inn med smeltet smør med salt og pepper i, og gjør dette noen ganger i løpet av stekingen.
fullrulleihuset Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Stuffing av bla; kjøttdeig, medisterdeig, bacon, oregano mm. Ris, waldorfsalat god saus........ evt loff. Broccoli og andre grønnsaker.
temi & keli Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Her var vi 18stk på kalkun i går, og jeg serverte med mandelpoteter, gulrøtter i delikatesseskiver, brokkoli, waldorf, svisker og eplebiter, brødterninger og fløtesaus.. Kjempestas!
Piken på landet Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Vi pleier også og ha gullerøtter, brokkoli, mandelpoteter og waldorfsalat, åsså pleier vi og ha epler og svisker som stuffing. Vi skal ha i morgen, gleder meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå