Stor_smil Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 ... når jeg leser en masse innlegg her inne, og hvordan folk svarer. Greit nok at dette med ytringsfrihet, ha sine egne meninger, oppmuntre til diskusjon osv. Men enkelte svarer så utrolig frekt. Da lurer jeg på: Hvordan er det i virkeligheten? Tør dere å stå ansikt-til-ansikt med vedkommende å si akkurat det samme?? NEPPE! Dere er shitredde for deres reaksjon.. og sjeleglad for at dere kan gjemme dere bak ett nick her slik at ingen vet hvem dere er. Jeg syntes det er utrolig patetisk hvordan dere nedverdiger dere selv ved å være så kvalme til tider, mens dere i virkeligheten bare smiler og nikker.. og gjerne slenger til: "mmm... jeg er såååååå enig"...
Tommage♀♂ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Dette er internett, kan ikke forvente at folk skal være virkelighetstro her. Internett og formun gir folk en ypperlig anledning til å være andre enn de vanligvis er. Patetisk eller ikke, det vil uansett være sånn.
Tommage♀♂ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Internett og FORUM mente jeg, hehe;)
ALIICE Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Er kjent for å si mine meninger ja! Går så og si aldri rundt grøten nei, så hvorfor i alle dager skal jeg gjøre det her inne??
Gjest irismor Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Skjønner hva du mener. Men jeg er like frekk i kjeften i virkeligheten som jeg kan være her inne noen ganger ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå