Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 litt bare, mest overst, er det normalt???.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Du vet vel hvorfor blondiner er blå rundt navlen?? -det finnes blonde gutter også......hahahhhahahhahahahaha sorry-kunne ikke la vær......
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er også blå rundt navelen, men vet ikke hva det kommer av. Så jeg hjelper deg og dytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå