Blue Lady Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har fått noe i gave som jeg vil bytte som ser ut som det er kjøpt der, men gidder ikke å drasse det med meg om jeg ikke VET det er der i fra... Trenger hjelp til å finne ut av om det er kjøpt der
ApriIbaby Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har jobbet der.... står det Par Aarskog eller Pernille på det er det garantert Nille
Blue Lady Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 Står ikke det på det Det MÅ være fra enten Nille, Europris eller kanskje obs.. Det er to "lysglass på stett", utrolig stygge..
ApriIbaby Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Lekkert... Står det ikke noe på en etikett eller noe? På et klistremerke eller noe?
Blue Lady Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 Nei det er det som er så dumt det er en strekkode, men det hjelper ikke meg så mye. Har en annen dings som har en avrevet knallgul prislapp, så det MÅ være Nille, hehe. (den skal også byttes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå