Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Skal kjøpe babysitter/babycall nå og lurer på hvilke type/merke jeg skal kjøpe. Vil gjerne kjøpe en som jeg kan ta med meg når jeg sitter utenfor og mini sover inne... Noen ide om hva jeg bør kjøpe ??? Og kanskje ikke så altfor dyr heller??
Turid Laila Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Top Com sin er billig og grei. Har lang rekkevidde også. Koster 400 ca. på Clas Ohlson.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Vet du noe om den får inn andre babysittere på frekvensene eller??
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Hei! Vi har supernova babycall som vi er veldig fornøyde med. Den kan vi velge 30 ulike kanaler, og det skal ikke komme inn andre babyer på denne. Denne kom bra ut i en test som tv2 hjelper deg hadde. Den betalte vi 999 for på tilbud, men uten tilbud kostert den 1299.
emil`smamma Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Vi har Doro sin, med to bærbare enheter. Den ene kan brukes f.eks i vognen når den står ute. syns denne er veldig grei. vi betalte rundt 700,- for den.
Turid Laila Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Ja det gjør den. Tar til og med inn fly! Men den har vel åtte kanaler tror jeg, og vi har funnet en som ingen andre bruker, så nå slipper vi å høre på fly og andres samtaler og babyer
Turid Laila Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Altså, den tar ikke inn fly! men samtalene de fører over radioen sin
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Vi har Top Com. Tar inn alt mulig rart på alle 8 kanalene.. Blir gal snart. Innimellom er det stille, men stort sett får den inn så mye rart her ihvertfall, Tett boligfelt med masse unger så mulig det er derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå