Gå til innhold

erfaringer med kobberspiral?? pris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk satt i 8 uker etter fødsel og nå er det 5 mnd siden lillegutt kom til verden. Fornøyd! :) Kosta 400 kr.

Skrevet

Hei. Fikk satt inn for 4 uker siden, og er IKKE fornøyd. Har fossblødd siden,hatt to blødningsfrie dager :( Så dritten skal ut igjen i morgen om legen er på jobb!!! Men man må nok bare prøve seg frem, ikke alt som passer eller fungerer for alle.

Skrevet

Jeg er veldig fornøtd. fikk satt inn for 7 uker siden. Betalte 250kr.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Kostet 300kr.

Men kvir meg til jeg får mensen igjen. Har hørt at den blir kraftigere med kobberspiral.

Tok den 3mnd etter jeg fikk gutten min. Nå er han 5mnd.

Lurer på når jeg får igjen mensen egentlig...

Skrevet

Jeg har kobberspiral! Er ikke fornøyd.. Når mensen kommer, blør jeg så sinnsykt mye ! Selv om jeg har den største tampongen må jeg ha det største bindet i tillegg..og det er blødd ut bare på noen timer! Fysj.. Jeg vil ta den ut.. men er ikke så lenge til vi skla prøve igjen,så venter til det... Men fysj!!!

Skrevet

satt inn for ca 2 uker siden, og er fornøyd hittil. blødde i ca 4 dager og så var det borte.. håper jeg ikke blød som f når jeg får mensen da :( uff...

Skrevet

Jeg er ikke så fornøyd... Tok den inn for 2 mnd siden ca, å har blødd hele den tiden med kanskje en dag uten innimellom...

Utrolig kjedelig egentlig, må gå med bind eller ob hele tiden, fordi jeg vet aldri når det kommer..Å når det kommer, ja da kommer det mye for å si det sånn..

Betalte 450 kr..

Skrevet

jeg satt inn når lisjen var 7 uker.gikk helt fint.blødde litt i 1 uke og har hatt litt småblødninger,men er fornøyd hittil. er 4 mnd snart siden jeg satte den inn da.. tåler ikke noe annet prevensjonsmiddel så håper d går fint videre oxo.kostet 250 kr til meg:)

Skrevet

Jeg har min tredje kobberspiral nå (etter tredje graviditet), og er superfornøyd. Har ikke oftere eller lengre blødninger, ei heller sterkere blødninger. Men jeg minnes at første gang jeg hadde den, da var blødningene kraftigere og lengre i starten.

Jeg betalte 325,- sist, og anbefaler kobberspiral til alle jeg kjenner.

Skrevet

jeg har kobberspiral... blør konstaant littegrann... og når mensen kommer blør det som bare det. blitt gravid også... såå neei, den skal ut! bare tull det der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...