Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Tok mannen min på fersken 1.juledag med veninnnen min! Er helt satt ut, vi har to barn sammen...hele jula er ødelagt! Jeg elsker han over alt på jord, han har (trodde jeg) aldri vært utro før... Bare griner og griner nå...
danieI Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 hadde det vært bedre å oppdage det i januar?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 gi oss detaljene da? Var det kyss på kinn eller klærne av? Venninder gjør ikke slikt, er du sikker på det var en du kjente?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Utro menn er no dritt.. Lurer på om min har noe svin på skogen og, men vanskelig å finne ut sikkert. Han nekter vel bare hvis jeg spør rett ut.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 For et tamt forsøk! Ska'rru først juge må'rru smøre tjukkere på vesla...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Alle er utro, hele tida. Bli vant til det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Særlig vi. I år har jeg bedratt rødsausen til fordel for kirsebærkompott, og jeg kommer til å gjøre det igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Hysj... anonyme annie er opptatt med å polere kukhodet til mannen sin for venninnas dåsehår og safter:-)
KariMari Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 ach, så kjipt.....................Og så med "venninna" di..? Men faktisk er det vanligere å være utro med venner, enn man tror....Man blir jo betatt av andre enn man er sammen/gift med, særlig når man kjenner kompiser/venninner godt.. Anyhu! Regner med "venninna di" er by-gone allerede..Trenger ikke nødvendigvis blir skilsmisse ut av dette, utroskap er uansett ikke kult:-( Skjønner godt det er ekstra kjipt når det er med venninna di.... Som mannen min sier, du må heller si ifra hvis du vil være sammen med noen andre, bare ikke gjør det bak ryggen min! Som jeg engang gjorde, ikke lurt! Jeg har en veldig frilynt mann da, noe jeg også mener jeg er.....;-) Kanskje derfor vi har fått et par forespørsler om partnerbytte;-D Uansett, lykke til med valget ditt, men tenk at skilsmisse ikke automatisk er løsningen! Dere kan faktisk få det himla fint etterhvert;-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #14 Skrevet 30. desember 2007 Idiot. Tror dessverre ikke han er noe å samle på, når det i tilegg var veninna di han hoppa på.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #15 Skrevet 30. desember 2007 Menn tenker med pikken, sånn er det bare. Om det er venninder, tilfeldige, kollegaer eller what so ever. Dem er fantastisk flinke til å drikke kjerringer pene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå