mamma*me*nr2*imagen Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 jeg er i uke 17 og d vises ikke at jeg er gravid. ser bare ut som om jeg har lagt på meg litt rundt magen... når kom magen deres?
Kakebakesøte Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Første gang kom den veldig sent, var ganske liten da jeg fødte også. Fikk mage etter uke 20. NÅ, 2. gangs, har jeg gedigen mage føler jeg. Er større nå (er i uke 35) enn da jeg fødte. Magen kom vel rundt 3 mnd og man kunne tydelig se hva vi hadde gjort. Det var litt slitsomt siden jeg ikke ville fortelle det på jobben før etter 3 mnd...
gullegget Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg venter nummer tre, og jeg begynte å få mage i uke 9, tuller med at livmora er blitt slapp og uttøyd så den vokser raskt:) Det kommer helt ann på fra person til person. Noen får omentrent ikke mage i det hele tatt.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er 18+0 og magen min er på plass, selvfølgelig ikke veldig stor, men den syntes godt. Den spratt ut for en uke siden ca. Frem til da så jeg bare feit ut.
mammaen til Luca Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Min gravidmage kom ikke før i uke 30- 31, men er først forrige uke jeg ikke trengte å forklare forlk at jeg var gravid (uke 37) men min venninne hadde grsavidmage før første trimester var gått. Vi har totalt forskjellig kroppsbygning, jeg er kraftig, med mage, hun sylslank og høy, så det forklarer nok noe.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Første graviditet fikk jeg litt mage mellom 17 og 20 uke tror jeg. Denne gangen fikk jeg mage nesten med en gang!
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Dette er min første graviditet, og den kom mellom uke 20 og 23 tror jeg det var..sånn skikkelig liksom. før det var det mest luft:)
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 kjekt med så mange svar:) ser at det er utroli forskjellig fra person til person når magen kommer, det er bra for nå har jeg bekymret meg en stund siden det ikke har komt noen skikkelig gravid-mage. vært ganske redd for at babyen ikke vokser normalt:/
*Super*Mamman* Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Dette er mitt 3. svangerskap, og hadde tydelig mage i uke 15. Da var symfusemålet hele 25 cm..... Er i uke 20 nå, og har stooor mage.. Bilde på profilen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå