Gå til innhold

(S)Tinkerbell! ang Daddy O`s?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du handlet mye her? Hvordan er str? Jeg bruker ca str 40, er det medium eller large?

Er det et "must" å ha gurdle under?

Hvordan er leveringstiden?

Håper du gidder svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hohohohoho!!! nej vettu hva, dette svarer jeg ikke på.. for da møter jeg folk på byen med lik kjole som meg..

hahaha...

jeg er str 42 og bruker Large. Det er relativt mye stretch i noen av stop staring kjolene. Jeg målte meg selv før jeg bestemte meg for størrelsen og det burde du gjøre også. husk at livet er det faktiske livet.. langt over navlen og ikke på hoftene..hehe. Og om large eller medium er bra kommer an på hva slags fasong du har vil jeg tro.. timeglass, pære osv..

girdle ja.. det er et must for meg iallefall. det glatter ut og gjør alt pent. hehe. ingen valker. dessuten må jeg jo ha noe å feste strømpene i sant?! Går ikke rundt med strømpiser fra lamote under de kjolene altså.

daddy'os svir på shipping-kostnader... men jeg tror de merker den som gave om du ber om det, men noen ganger glemmer de og da svir tollen og momsen også.

jeg handler mest på ebay for å være ærlig, og har også handlet noe rett fra stop staring.

Skrevet

..og hvor lang tid det tar avhenger av posten og tollen her i norge og ikke så mye de. det har tatt alt fra 2 uker til 4 uker for meg...

Skrevet

Oki, takk for svar. Hvor mye blir tollen ca?

Ser at kjolene ikke er spes dyre nå når kursen er lav. Hvor har de behageligre girdles?

Klærne på e-bay er nye? De du handler? Eller brukt?

Skrevet

noen er nye, noen er brukt... kommer helt an på hvem jeg handler fra.

www.whatkatiedid.com har veldig fine girdles, waist cinchers og korsetter...

hva skal du handle? nygjerrig jeg nå. hehe.

aner ikke hva tollen blir.. sånt tenker jeg ikke på. hehe.

Skrevet

Har utrolig lyst på en kjole, den svarte med blomsten på toppen. Kikket på den stop staring, men fant ikke noen priser. Har lyst på sånn sigarettskjørt eller hva det heter og topp til også.

Skrevet

ahhh..

ja, den er kjempefin! jeg vet ikke om den er i strech stoff.. husker ikke hva det står på den, men fikk den med de røde knappen og beltet til jul og den er i stretch. om det ikke sto pris der så er den nok ikke i nettbutikken på stop staring men bare hos forhandlerne..

b

Skrevet

altså den sorte med røde knapper er lik den sorte med blomst bare at den heter noe annet..paris eller noe sånt.

flinke kjæresten min!!!

Skrevet

Den med beltet er også stilig. Er girdles ubehagelige å ha på?

Skrevet

nej, overhodet ikke ubehagelig.. og iallefall ikke waist chincherene til whatkatiedid. de er helt suverene!!

har en girdle derfra og elsker den også, men om du ikke liker de "spisse" puppene så gå for en som er underbust!

Skrevet

De er litt kule de der spisse puppene. Mannen min falt for de der greiene til å ha på brystvortene. Tror jeg styrer unna de, he he.

Skrevet

tassles?!

hahahahaha..ja de er jo søte om du skal ha ditt eget lille burlesque-show hjemme i stua!!

jeg har den rosa bh'n fra wkd som gir spisse pupper.. hehe. <3

Skrevet

Tror jeg må handle et par av disse bhene og kjolene. Du bor vel ikke tilfeldigvis i Stavanger, hehe. Vært kjekt å sett dem på førstt. Kanskje det ser helt jævlig ut.

Skrevet

nope.. gjør nok ikke det. bor utenfor oslo. hehehehe.

jeg tror ikke du kommer til å bli skuffet.. det er sååå bra!!!

Skrevet

lizzy

der var jeg innom for noen uker siden og de har ingen ting fra stop staring, men de har mye rockabilly-stasj ja. :)

los lobos er bra også, og der har de stop staring.. på grunerløkka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...