Gå til innhold

Har svigers eller andre ønsket seg kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre at de gjerne vil ha en gutt.. De er besteforeldre til to jenter fra før. Bare jeg som reagerer på det? De blir sikkert glade uansett altså, men litt unødvendig å si slikt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her.har ei jente fra før.jeg sa vi får gutt svarer svigerfar at han håpet på det og han skulle bli bilentusiast.jeg mener at jenter kan jo bli det også.utrolig dumt sagt.enig

Skrevet

Sist jeg var gravid sa svigermora mi at hun håpet så inderlig jeg skulle ha jente!

Ble skikkelig sint og lei meg over at det går ann å si noe sånt!¨

Når jeg sa at det var gutt viste hun tydelig at hun ble skuffet og sa at det kunne jo kanskje bli gøy det også!

ARRRGH!!! Blir så sint av å tenke på det!!

har hatt mange ekle episoder med denne gale dama, men dette tok kaka for min del!

Jeg gledet meg så vedig til å fortelle at jeg skulle ha en frisk gutt, og hva skjer??? Hun blir skuffet!!!!!!

Skrevet

Syns ikke svigers eller andre har rett til å uttale seg om hva de ønsker... Det er faktisk noe de fint kan holde for seg selv. De skal være glade uansett hvilket kjønn det blir, uansett kan jo ikke foreldre gjøre noe fra eller til... De kan heller ønske at barnet blir sunt og friskt.

Skrevet

Jepp, de fleste på min side ønsket seg gutt siden søsteren min akkurat har fått en jente (første barne/oldebarnet). Så da blir alle fornøyde siden jeg faktisk får en gutt..! Egentlig samme for meg hva andre håper på, synes bare det er morro å diskutere det jeg. Vi får jo ikke gjort noe med kjønnet uansett ;)

Skrevet

her ønsker de seg en jente...

den kommende farmor har bare to gutter,så tror ønsket om en liten jente er stort....

mine foreldre bryr seg ikke om dette...

noe jeg setter pris på...

så slipper jeg og føle at jeg svikter den dagen vi får høre hva det er...

Skrevet

Ja!

Min mor ønsker at vi skal få ei jente for hun er bestemor til seks og det er bare ei jente, men hun sier også at hun vil bli like glad om det kommer en gutt.

Jeg også ønsker ei jente siden jeg har en gutt fra før, men skulle det bli en gutt blir jeg akkura like glad som om det skulle bbli ei jente hvis alt er bra.

Nå blir mange sur her nå!

Skrevet

Kan være en ide og informere svigers om at hvis det blir "feil" kjønn, kan de skylde på sønnen sin da genene for å bestemme kjønn kommer fra mannen.... Kanskje de holder kjeft da??

Skrevet

Hvorfor i all verden gidder dere å bli sinte og sure på grunn av idioter? Folk som blir skuffa pga kjønn på babyer er ikke verdt en halvdårlig banneregle en gang.

Skrevet

Min 6år gamle(!) niese;) Hun mener vi har nok jenter i familien, nå er det ingen gutter, og snart tre jenter blandt barnebarna...

Skrevet

her hos oss har svigers ingenting de skulle ha sagt.

Skrevet

Mamma og meg selv ønsket jente. P.g.a. sånn teit jentegreie at det er så nydelige klær til jentebabyer og mamma drømte om alt hun kunne strikke osv;o) Her kommer det en gutt og selvfølgelig er vi overlykkelige for det! Det spiller jo ingen rolle! (masse søte gutteklær også da;))

Skrevet

hehe hele svigerfamilien er overbevist om og vil ha en gutt. mens min familie vil og tror det er jente.. men de blir glade uansett. Jeg synes bare det er koselig...

Skrevet

Her ønsker "alle" seg jente. Og det blir gutt. Den vordende storebror er strålende fornøyd for lillebror er mer stas enn lillesøster. Og viktigst av alt- den lille ser ut til å være velskapt og frisk og da er jeg happy. Skulle gjerne hatt en jente jeg, men gidder ikke prøve på nr 3 for å få det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...