Gå til innhold

ang. forbud av fyrverkeri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kun styre-pinne-raketter som blir forbudt for private å sende opp. En kan fortsatt, og også neste år få kjøpt sånn "bakke-fyrverkeri" som sender opp rakettene selv. Noen av disse boksene har fyrverkeri som skytet opp på himmelen og er akkurat som styre-pinne-fyrverkeri.. kanskje ikke like svære.. men de synes!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. nej det var kanskje ikke så viktig det..

hahahahahaaha

Skrevet

Hadde ikke fått med meg dette innelegget her jeg :))

Skrevet

fnis... jeg synes jeg må dytte litt for å ødelegge dagen til de som tror fyrverkeri blir helt forbudt.. hahaha..

Skrevet

Var det styrepils du sa var lov?

Skrevet

ja, minst 3 styrepils før fyrverkeri! fnis..

Skrevet

Ok, så 3 styrepils før man skyter opp rakettene uten styrepinne? Så det er lov? Men ikke 3 styrepils før man skyter raketter med styrepinne?

Ja det var nok noen som ble veldig skuffet over at ikke alle raketter gikk heden :))

Også er det noen er inne som seriøst mangler en eller annen form for humor :P

Skrevet

hahaha.. nej, det har du rett i..

og ja..hylere er lov vettø... alle slags batterier osv osv! yay!

Skrevet

OMG!! Er det lov å tenne på batterier også?? Hohooo, nå begynner det å ligne noe!

Skrevet

Ble faktisk litt skuffa jeg nå... :( hehe... jeg er nemlig redd fyrverkeri, syns det er no styggedom - særlig siden nordmenn (menn spesielt) ikke kan håndtere greiene overhodet og insisterer på at jaaaada det er helt trygt å fyre opp fyrverkeri i fylla! jævla idioter.

Skrevet

jaaada...alt som står fast på bakken cat! kun styringspinner som er forbudt!

huff da ka-ping..regner med at det er flere en deg som ikke har lest annet en overskriften.hehe.

Skrevet

ok, nå skal jeg moderer meg selv litt her og si at det vistnok finnes kommuner som har sine egne forbudsregler innenfor sentrumsgrensene osv.. nå bor jeg på landet så slike ting finnes ikke her... men da er det totalforbud enkelte steder men det er ikke nedfelt i noen lov så jeg vet ikke helt hva politiet kan gjøre med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...