nick_342104 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hei. Vi har veldig lyst til å ta med ongene til parken men luer litt på følgende: -er den så bra som reklamen tilsier, vert prisen liksom? -er det noen som har vært der utenom høysesong, er det koselig å være der da eller er det best i sesongen? Er jo så dyrt da men..... -hvor mange dager må/bør vi ha der+ -mine barn vil til sommerern være 3 og 5 år, er det passe alder eller er de for små? Tenker da spes på den minste Vi bor i Tromsø så er langt å reise derfor greit med noen synspunker fra noen som har vært der.
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg anbefaler å reise! Vi var der i år med Eldstefrøkna på åtte år, og Minsten på 2,5 år. Var supert for hele familien, storkosa oss bare verre =) Vil anbefale å dra dit to dager, blir altfor mye å rekke over på en dag.. Vi var der kun en dag, og det angra vi på etterpå, for det ble sånn stress.. (Samtidig vil jeg anbefale å leie en trille som de leier ut ved inngangen, vi gjorde ikke det, og angra bittert.. Hehe.. *sliten*) Tror nok ikke dere kommer til å angre om dere drar =)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 - absolutt verdt prisen! - vi har vært der både utenom og i høysesong. For oss var det helt klart best utenom sesongen!! Men vet ikke om jeg ville anbefalt det for dere mtp barnas alder. Var begrenset hvor mye resturanter osv som var åpent + at en del av atraksjonene var stengt. Litt kjipt med en 3 og 5 åring som har sååå lyst til å se på det, eller spise der, også er det stengt. I høysesong er jo alt åpent. - burde ha 2 dager - sønnen til venninnen min var 2,5 år da vi var der. Han var mest opptatt av lekeplassene og vanndammene Så skal nok klare å finne noe til minstemann også! er så mye forskjellig.. Håper det var til nytte =)
kanutteogkruttet Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Vi var der nå i sommer og storkoset oss, syns det var verdt pengene. Burde kanskje ha hatt flere dager der inne for vi rakk ikke over alt ( var der i 4 dager ). Det var ikke bare barna som koste seg inne i parken , men vi voksne også... Ville aldri ha vært foruten den turen
Knøttemamma Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 FOr å se sabletann og kardemommeby så er det absolutt verddt å dra en tur. Men skal du se på dyr så er det en rimelig bortkastet tur. De har veldig lite dyr. Vil du se dyr anbefaler jeg på det sterkeste den dyreparken i østersund. De har MASSE dyr og masse andre spennende ting for barn. En park man virkelig kan kose seg i med tivolig og masse flott. Anbefales. Men skal du kjøre fra Tromsø så kan du jo kjøre gjennom sverige og få med deg både dyreparken i østersund og den i kristiansand.
bente69;) Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Vi var der i to dager i sommer, snuppa var da 3 år og 1 mnd. Hun storkosa seg, hun var ikke for liten for hverken dyreparken, lekeplassen, kardemommeby, tivoli eller sabeltann show. Om du tar to dager i parken, trenger du ikke ta to dager etter hverandre. Denne ferien var så topp at vi skal tilbake til dyreparken og sabeltann show til sommeren:) Vi hadde show 12 juli i år, har ikke vært der utenom sesong. Showet mener jeg går fra 7 juli til 27 juli sommern 2008.
nick_342104 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Tusen takk for svar. Utfra deres erfaringer med parken skal vi så absolutt ta med ongene dit ja. Har ombestemt meg med hensyn til år da men... Blir ikke før i 2009 da vi har lyst til å ta hurtigruta ned til Bergen og kjøre derfra. Jeg har familie der og siden jeg er fra Trøndelag så legger vi inn et lengre besøk der også. Har flere kjente fra Kristiansand og opp til Trøndelag som vi har lyst til å besøke på turen så da kan vi dele opp reisen endel. Men dette koster jo en del da så greit å spare en stund først. Håper tiden går fort for jeg gleder meg allerede. Har luftet reiseruten for sambo og han likte godt forslaget mitt sjøl om det blir langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå