Philia Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 ...og som vet hvordan størrelsene er? Er det forresten toll på klær? Hvor lang tid gikk det før varene ble levert? He, he, mange spørsmål, men kjeder meg litt i kveld og koser meg med nettshopping...
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Det er toll på klær, de leverer veldig fort og du kan følge hele sendingen på nettsidene deres. Veldig fornøyd. Jeg er normalt en str 40 og bruker 10 derfra. Det er standard amerikanske størrelser. Men snittet på noen av klærne har jeg vært litt sint på, har det settet i terry med skjørt og halterneck, fullstendig ubrukelig i min str, burde harr 3 str mindre men da hadde jeg jo bare sett dum ut;)
Bella Swan Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Størrelsene er akkurat som hjemme. Man må betale toll hvis man bestiller for over 200kr. Man får klærne etter 3 dager på døra. ( selv om man velger 14 dagers leveringstid) Jeg har bestillt både topper, truser, kåpe, dress bukse, body lotion osv. der, er kjempe fornøyd!!
Philia Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Takk for svar, da setter jeg i gang ( hmmm, er dyrt å kjede seg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 pssst! synes bh'ene er litt små i cupen da amerikanere har nipple-fobi og er redd for at en stiv en skal synes gjennom stoffet.. ergo er de alle fylt med ett eller annet mellom stoffet og puppen.. hehe..
Philia Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 Hvordan var det med fortollingen, gjorde dere det selv på nettet eller gjorde firmaet som leverte varene det for dere? Hvor mye tok i så fall de i gebyr? Takk igjen for svar!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 tror det er ups som leverer og de gjør det.. og det tar de en klekkelig sum for... husker ikke hvor mye.
LizzyG Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Jeg måtte hvertfall hente varene mine på posten jeg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 det måtte ikke jeg, enda jeg krysset av for det.. kom 3 dager senere med ups..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå