Gå til innhold

Vi har det supert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å mannen min er nå 21 og 22år:) Vært sammen siden vi var 15 og 16år:) I juni -06 fikk vi vårt første barn å i august -06 giftet vi oss:) Vi har selvfølgelig som alle andre par hatt våre tunge perioder også men kommer oss alltid igjennom slike tider ve å se fremover å holde sammen selv om man har noen uenigheter.

Nå prøver vi å bli gravide igjen å gleder oss vilt til ennå en liten krabat i huset:)

Var så mye triste historier her så måtte bare få luftet litt hvor utrolig lykkelig jeg er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre! :) Godt gjort å holde ut så lenge når dere ble sammen såpass tidlig. :)

Skrevet

Så bra Nympha:)

Er så godt å høre om det som er bra også!

Jeg er 30, mannen 29, vi ble kjærester da vi var 17/16. Fikk vårt første barn i starten av 20 åra, et par år etter fikk vi nr to og nå til sommeren kommer vår etterlengta attpåklatt:)

Er så mange triste skjebner ute å går, jeg føler meg sååå utrolig heldig som har fått en sånn fantastisk mann å dele livet med. Til sommeren har vi vert gift i 7 år, eldstegutten blir 10 år og ny beby i hus...det blir en festfyllt sommer:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...