Gå til innhold

litt angst

vi blir 5, 25 sept :) <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

for att det ikke er jente der inne...de sa det på UL å att det var trygt å kjøpe kjoler.... men jeg har blitt veldig usikker...vis det kommer til en gutt blir det mer som att jeg ikke kjenner han...vis dere skjønner hva jeg mener... sier jo henne når jeg prater om henne og slik ... 12 lange uker å vente ... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener.. Selv om ultralydene har vært veldig tydelige, har jeg snakket til babyen som om det var en jente helt siden uke 18. Blir veldig rart om det kommer en gutt! Forstå meg rett: jeg blir nok glad likevel, og vil elske han like høyt, men det er jo sånn at jeg har gått og snakka med jenta mi i flere mnd allerede:) Det med klær tenker jeg at det ikke gjør noe, vi får alltids kjøpt fine gutteklær og byttet inn / gitt bort jenteklærne, så det er mest det psykiske..

Her er det under 4 uker til termin, helt utrolig egentlig, men jeg kan ikke tro (altså sånn dypt inne) at det kommer til å bli noen fødsel. Tror jeg kommer til å være gravid til evig tid;)

Skrevet

kjenner meg veldig igjen her :) Selv om kjønn ikke er vestentlig, så har de sagt jente 3 ganger, og da er det jente jeg venter på, selv om jeg er innstilt på at det KAN være gutt... Men kommoden er fylt med rosa, og alt det blå ligger godt nedpakket i kasser :) Har "bare" rett over 6 uker til termin da :)

Skrevet

Hvis de har sett de tre strekene 100%, så ville jeg ha stolt på det! :) Hvis de ikke har sett de ville jeg vært litt mer skeptisk! :)

Da jeg var inne på UL i uke 23, så la hun seg så pent til og skræva skikkelig til UL-legen! ;) hehe....

Han lurt på om vi visste hva det var for slags kjønn, joda det er ei jente sa jeg! :) Ja det kan jeg virkelig bekrefte her sa han og lo! :)

hehe.... Så hvis de sier det at de er fullstendig sikre uten no slags skepsis, så ville jeg ha kjøpt jenteting ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...