TuppenogLillemor Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Må bare si det til noen, så derfor deler jeg det med dere:) Gubben vet det selvfølgelig, men ingen andre. Synes det er litt tidlig å si det ennå, men klarer jo ikke og holde på en sååå stor hemmelighet, så nå vet dere det
kua kalva,drektig igjen Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 gratulere så mye:) prøvd lenge? hvordan er formen?
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye! Er det din første? Det er fantastisk å være gravid, bare gled deg til månedene som kommer! Lykke til videre!
august o8 Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer!! Jeg er også tidlig i svangerskapet, og føler veldig for å si det til andre enn mannen. Fikk vite det på selveste julaften, og vi ble kjempe glade,men ganske overrasket siden jeg nesten akkurat tok ut spiralen. har du regnet ut hvor langt du er på vei?
TuppenogLillemor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 Takk takk:) har termin 22 august og dette blir mitt andre barn. Har ei lita tulle på snart 15 mnd
august o8 Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Så gøy! Jeg har termin 31.august og har ei tulle på 20 mnd.
Brillemamma Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye!!) Jeg har også nettopp funnet ut at jeg er gravid(fikk positiv test julaften), det er jo verdens beste julegave!! Jeg hadde en ma i sept, så klarer ikke helt å hoppe i taket av glede enda,men... Når har du termin da? Min er foreløbig 5.sept! Kos deg masse med voksende mage!! Er så spennende å gå gravid! Jeg har en gutt på 15mnd fra før:)
TuppenogLillemor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 Artig og se at vi er flere med to tette her Det er helt herlig å gå gravid, så jeg gleder med masse, men litt spent også på hvordan det skal bli og ha to barn..
Nelle med kul på magen :-) Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Så moro :-) Gratulerer så mye til deg! Spennende tid du har foran deg nå... Skulle selv teste julaften men testet fredag 21 istedet. Og jammen var testen positiv hos meg og! Har sett at det er mange som har testet positivt i disse dager, så hurra for oss alle, vi har vært flinke å "jobbe" i november B-)
august o8 Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Det tenker jeg også mye på. Alt er liksom veldig enkelt nå med et barn. Noen sier jo at 1 er 1 og 2 er 10!! Hmm.. Syntes det er veldig gøy å være gravid igjen, men vi fikk noen skikkelige forklaringsproblemer når jeg måtte droppe alt av fetligheter i jula!
TuppenogLillemor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. desember 2007 Glemte og gratulere dere også: Gratulerer så mye med spirene alle sammen:)
Brillemamma Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 Ja, det er jeg også veldig spent på... Kan ikke si jeg synest det var helt herlig å gå gravid da..for jeg fikk bli uke 12, la på meg 26kg, og følte meg helt elendig mesteparten av sv.skapet pga den forbanna bl.. Har sagt at ågågravid er det verste jeg har gjort i hele mitt liv..;)hehe Men jeg synest det var utrolig spennende da. Og ingenting kan måle seg med den spenningen! Bare håper alt går bra denne gangen! Og at jeg slipper unna bl... Tror egt overgangen fra en til 2 barn er ganske grei..verre fra 2 til 3 har jeg hørt mange si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå