Knøttemamma Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har fått i julegave en ting som vi i grunnen har fra før og som bare står og samler støv og aldri blir brukt. Den vi fikk i julegave er en litt mer avansert modell og noe dyrere da. Skjønte på resten av familien at de var veldig fornøyd med hva vedkommende hadde funnet på og var veldig spente på å se denne tingen i bruk og. Har ikke sagt noe til gubben enda. Men jeg har egentlig mest lyst til å bytte den i noe annet. Men vet ikke hva det skulle være. Og så er jeg redd det vil bli oppfattet som at man er utakknemlig. Blir vanskelig å forklare det til familien da. Og det vil ikke bli godt mottatt hos dem om gaven byttes heller. Tror jeg er veldig alene om å synes dette er en veldig bortkastet ting. Hjelp, hva gjør jeg?
Espoir Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 HVis du allerede har en sånn en, bør jo det være en akseptabel grunn til å bytte.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg hadde nok ikke byttet en gave jeg forstod vedkommende var veldig stolt over å ha gitt. Har fått noen støvsamlerer i år jeg også.
Knøttemamma Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 En elektrisk duppedings til kjøkkenet som jeg har nesten maken til fra før som kanksje har vært brukt 5 ganger på 5 år. Saken er nemlig den at den siden av familien hvor den kom fra var veldig fornøyd med akkurat denne gaven. De syns det var et så godt på funn og en så orginal gave osv osv.
Gjest mphs Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Nå ble jeg nyskjerrig på hva du har fått. Kan du kanskje selge den du allerede har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå