Gå til innhold

Symptomer? Eller? Jeg er ny på dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ut p-staven for tre uker siden, og hadde ventet meg mensen innen nå.. Kan det være at vi har greid å treffe rett på EL og blitt gravide allerede??

Hadde tenkt å komme igang med mensen og studert syklusen litt før vi satte inn høygiret for prøvingen...

Så, symptomer:

Har endel mensmurringer og tror tante rød har kommet både titt og ofte, men hun lar jaggu vente på seg! Har isteden mer utflod en noen gang før...

Har de siste dagene også fått såre og ømme brystvorter...

Dessuten virker det som om livmoren min har blitt større, eller ihvertfall annerledes på en eller annen måte, for det gjør nesten litt vondt å ha sex....

Noen andre som har opplevd å bli gravide så kjapt etter p-stav? Og når burde jeg evt ta en test?

*håper jo veldig på baby da!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du beskriver meg du!! :)

bare jeg har ikke brukt p-stav, men p- piller, sluttet på de for 5 uker siden..

jeg har akkurat de samme symptomene som deg, å dette med at det er litt vondt å ha sex har jeg også!!! er når han støter inni meg hvis du skjønner, ikke hatt det slik før..

jeg skulle egentlig hatt mensen sist onsdag (19.12), men ennå er den ikke kommet, men har ventet tanten hele tiden pga smertene, men ingen tante å se..

jeg tester negativt på testene.. nå er jeg en uke over..

jeg har også mere utflod enn vanlig og såre og ømme brystvorter

Skrevet

Hei!

Det er jo så frustrerende! Har jo lest at syklusen skal bli litt tullerusk, men... Er jo kjempenysgjerrig også da, så jeg vet ikke om det hjelper så mye heller...

Hvor lenge ventet du med å teste deg? Må ta en test før nyttårsaften ihvertfall....

Førstegangsprøver du også?

Skrevet

Jeg ble gravid i fjor, bare 2 uker etter at jeg tok ut p-staven. P-staven klusser ikke med syklusen din, så det er mulig.

Lykke til!!

Skrevet

åh! det hade jo vært helt topp!!

Hvor lenge ventet du med å teste deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...