Gå til innhold

Hvordan få til gutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man ikke bør ha sex før eggløsning, men ved og etter eggløsning dersom man ønsker gutt.

Men så kommer spørsmålet;

Bør man ha sex kun en gang for å øke sjansen, eller bør vi ha mest mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror der er litt hipp som happ det.....

Men det sies jo det at dess oftere mannen har utløsning, dess mindre jentesædceller er det i testiklene! :)

Man skal visst ha det rundt EL-dagen og sier de som "vet det"! :)

Skrevet

Jeg har hørt at har man ofte sex blir det gutt og sjaldent jente.. Jente cellene svømmer saktere. Men jeg har to gutter, den ene gangen var vi uforsiktig en gang og da satt han. Så jeg tror ikke det er så lett å bestemme kjønn på den måten.

Skrevet

Hihihi, ja dette var jo og en måte å bestemme kjønnet på ;-).

Det er en side som heter kjerringråd.no eller no'. Søk på kjerringråd på kvasir, der kan du jo sjekke det ut :-)

Lykke til!

Skrevet

He he, ja det har jeg og lurt på! Vi har to jenter nå, og siden jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid igjen så har det jo vært moro og avslutte reproduksjonen med blå sløyfe ;-)

Men,for å være helt ærlig så tror jeg det er totalt tilfeldig hva det blir. Jeg har ingen tro på at man kan gjøre sånn eller slik for å få til gutt eller jente.. Det er det bare genene eller cellene som avgjør tror jeg :-)

Skrevet

Og så er det vel de som sier at hvis du er på topp, så blir det jente, men hvis han er på topp, så blir det gutt:)

Aner ikke om det stemmer, eller om det bare er tilfeldig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...