Gå til innhold

God ansiktskrem og øyekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring og anbefaling å komme med?

Jeg er i starten av 20-årene, har vanlig til tørr hud, liker ikke veldig fete kremmer.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BodyShop har en ansiktskrem med hamp (den heter Hemp Face Protection eller noe sånt), den er kjempegod mot tørr hud! Den er litt fet, men man blir ikke fet i huden av den; ikke glinsete eller sånn, bare myk og deilig:)

øyekrem bruker jeg ikke:)

Skrevet

Jeg bruker 3-trinnssystemet til Clinique og er kjempefornøyd. Anbefales på det varmeste!! Fått en utrolig fin balanse i huden. Øykremen er også derfra. Jeg var på Estetique og fikk en huddame til å se på meg og fikk valgt produkter som passet til meg. Det kan være en ide å gjøre ;o)

Skrevet

Jeg har også tørr til vanlig hud og løsningen for meg har vært Shiseido ansiktskrem med en del fuktighet, og så bruke rdentlig fet salve i perioder på tørrere partier i ansiktet (Locobase fra apoteket). Fuktighetsmasker du kan ha på over natta er også genialt om du er tørr. Eller sbruker jeg øyenkrem fra Sans Soucis, den er dyr men god og med mye fuktighet.

Skrevet

Este Lauder nattkrem og dagkrem

Dior 60/80 øyekrem. Veldig gode ;D

Skrevet

Vichy fra apoteket har gode ansikts og øyekremer - flere typer. De er kjempebra og ikke så dyre som de "flotte" merkene i parfymeriet. Har også tørr hud og liker den veldig godt:)

Skrevet

Garnier Nutritionist vil jeg tro passer din hud perfekt, veldig god krem for den aldersgruppen, det er jo for tidlig å begynne med rynkekremer. Har til tider både fete og tørre partier selv, men denne kremen tar vare på alt. Har den i både rens, dag og natt krem, øyekrem og en Omega Skin Renew. Knall god serie..

http://www.garnier.no/_nb/_no/our_products/products_trade.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_SKINCARE^DULL_SKIN^DULL_SKIN_BENEFITS

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg ansiktskremselv, synes det er vanskelig å finne en god en. Fikk med prøve fra hudpleier for en stund siden, merket er Babor. Så jeg endte opp med å kjøpe den for sensitiv hud. Kostet ganske mye, men jeg synes det er verd det. Den er drøy, men ikke fet og trekker seg fort inn i huden. Hater å kjenne kremene utenpå lenge etter en har smurt seg:S

De fleste har prøver en kan få, ta en runde å spør på gode kremer og få med prøver, så får du prøvd kremen før du skal kjøpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...