Gå til innhold

Overnatting hos svigers - de tar han opp om natten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier bare - er det mulig! Nå i julen har vi overnattet hos dem og gutten har våknet om natten og de tar han opp og leker midt på natten kl. 2. Er det mulig? Skal det virkelig være nødvendig å forklare at dette ikke er normalt? Når han våkner på natta betyr det ikke at han er våken og opplagt slik det tilsynelatende kan se ut som. Han skal legges og sovner stort sett innen 5 min. Irriterende at de ikke kan tenke på andre enn seg selv innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvem tenker du på???

er sikker på at det bare er på deg selv.. Hvis det er eneste måte for besteforeldrene å være med sønnen din uten deg eller noen andre til stede kan jeg forstå det.. Jeg vet det kan være irriterende for deg.. men du får da sove??? Og at det kanskje blir krøll på rutinen.. men men.. shit happens :P

Skrevet

Takk for den. Tenker faktisk ikke på andre enn sønnen min. To dager på rad har han vært stuptrøtt med blå ringer under øynene pga manglende søvn. Ikke så rart. Rutiner er en ting og ingen dum ting for en fin dag dagen derpå!

Skrevet

Skjønner veldig godt at du blir irritert, det hadde jeg blitt og.. På natten sover man, det er iallfall regelen her i huset... Men ellers så ha vi faste rutiner på når man skal legge seg, men regler er for å brytes.. Så er det noe som skjer, jul eller annet så får han være opp lengre..

Men hvis han våkner på natta er det bare å legge seg for å sove igjen, for vi leker ikke da nei.. Jeg hadde sagt i fra klart og tydelig hvis jeg hadde vært deg.. Men jeg mener at rutiner kan bøyes og tøyes litt i ferier..

Skrevet

Herregud ....HI, du må ikke høre på hun første anonym som svarte deg.

Mamma gjorde det mye før da gutten var over 1 år gammel. Hvergang vi var på overnatting hos henne, så tok hun han opp og ga han kjeks og lekte med han midt på natta. Ble kjempe irritert, for den gutten var vanskelig å legge.

Du må bare si ifra, selv om du ikke liker det. Si at enten stopper dem med det der, eller så blir det ikke flere overnatting. Kanskje dem vil ta deg alvorlig heretter? Dem skal respektere deg som en mor, og dine avgjøreselser. Jeg gjorde det mot moren min, og hun sluttet med det samme. For hun er livredd for å ikke få tid med barnebarnet sitt, og dessuten så så hun alvoret i det.

Skrevet

Har dere ungen på eget rom når dere er på besøk hos besteforeldrene?

Vi har alltid ungen på samme rom som oss når vi er hos de.

Kan dere ikke si fra hvordan dere vil ha det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...