Gå til innhold

sjalu stesønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bor ikke sammen enda, men holder sakte og sikkert på å flytte sammen. stesønn 6år og min sønn 2år går kjempegodt ilag, samme med min sønn og min kjæreste. problemet er min sjalu stesønn og meg... han blir illsint viss han ser meg og far sin klemme,kyss på kinnet,sitter ilag..alt..når han seg at vi er gode med hverandre stormer han ut døra og skal hjem...eg har virkelig gjort alt eg kan for at gutten skal ha det bra her,men det funker visst ikke....råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke, men det virker kanskje som om han takler dårlig at pappan har fått seg ny kjæreste?

Aksepterer han deg sånn ellers da? Har foreldrene hans satt seg ned sammen han og forklart og snakket med han og sagt at de ikke kommer til å bli sammen igjen. Men at de bare skal være venner og slikt? 6 åringer er ikke store barna, men det er mulig det hjelper han med å skjønne at mamma og pappa ikke blir sammen igjen, om det er det som plager han.

Skrevet

Han er 6 år, klart dette er uvant.

Det vil ikke si han missliker deg mer, men tror nok gutten trenger en lengere periode med overgang.

At dere kan være bevist på at far klemmer gutten sin først og deg etterpå slik at han føler seg prioritert f.eks.

Kyssingen kan dere evt gjøre et annet sted enn foran gutten i første omgang.

Slike små ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...