Gå til innhold

Når begynte dere med mamma klær??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte i uke 19. Deilig å gå med noe som ikke strammer.

Skrevet

Da har du kanskje ikke lagt på deg noe særlig?? Rundt uke 19 er kanskje normalt?

Skrevet

Måtte begynne allerede i uke 10. Da var alle jeans for trange. Og nå er jeg i uke 20 og er allerede like stor som når jeg var høygravid med første mann.

Har vært flink denne gangne også og tenkt på hva jeg har spist og gått mye lange turer, men alikevell har jeg lagt på meg noe sinnsykt mye nå.

Skrevet

Har begynt nå i uke 14 med bukser og skjørt, ikke lagt på meg rundt omkring, men er så ufattelig ubehagelig med alt som strammer... Klarer overhodet ikke ha noe som helst over magen!

Skrevet

Hei og GOD JUL alle jenter :o)

Jeg er i uke 21 og har ennå ikke kjøpt noen mamma klær..

Merker at magen begynner å komme mer & mer nå ... så kanskje snart!??

Har klart meg med mine vanlige bukser, men latt vær å kneppe de helt i livet :o)

Klem DD

Skrevet

Er 16 uker nå og har foreløpig kun kjøpt en strikk til å kunne ha i bukselinningen på de buksene som er ubehagelige i livet. Men har noen som ligger å venter på meg fra sist + en eske med klær jeg kjøpte på finn og jeg gleder meg masse til å begynne! Men er nok fortsatt en liten stund til.

Skrevet

Kjøpte mammabukse rundt uke 20. Kunne nok gått med vanlige bukser et par uker til, men alt som strammet var ubehagelig, selv om buksene fortsatt passet. Begynte ikke få få noe særlig mage før uke 25.

Skrevet

Skiftet vel til mammaklær i uke 11/12.. Da var det meste trangt hos meg av bukser... Er i uke 21 ( skifter til 22 i morgen ), og er ikke mye forskjell på denne magen og den jeg hadde når jeg gikk høygravid med første mann.... ( har ikke lagt på meg mer enn 3 kg... )

Skrevet

heisann

buksene begynte å bli trange allerede rundt uke 8,men begynte vel ikke me mammaklær før rundt uke 18 denne gangen..

med første mann så begynte klærne å bli trange på omtrent samme tid som nå,men begynte ikke med mammaklær før i slutten av september,hadde termin mnd.skifte nov/des,så er litt forskjell på en og to her i hvertfall:)

god jul:)

Skrevet

begynte vel i ca uke 10...

er nå 12+ 5 og er veldig stor da..

(selv om jeg ikke har lagt på meg noe da)

Skrevet

Begynte med noe i uke 18, men har ikke begynt med mammabukser/skjørt enda - er i uke 22 nå. Bruker en del tights da, så det strammer ikke så mye. SIst gang måtte jeg over til mammabukser i uke 16

Skrevet

Kjøpte mammabukser nesten med en gang jeg fant ut hva sm var på gang jeg. Jeg har ikke lagt på meg noen kg enda (nå i uke 19), men de har liksom flytta på seg, slik at alle buksene mine utgikk nesten med en gang. Har også gått i mange tøyelige kjoler og skjørt :) Fant noen rimelige alternativer på H&M. Andre mammaklær ble liksom for store sånn i starten.

Skrevet

Er i uke 14 nå, og har begynt med mammabukse. Har noen bukser som passer, men det er i grenseland. Har i større størrels oxo, men de blir jo alt for store til resten av kroppen :) så da er det deilig med passende mammabukse :)

Kommer til å bruke en del joggebukser utover oxo + tights.

Er mye større nå en første gangen jeg var gravid. Mange tror det er flere der inne...men har sett en til nå :)

Skrevet

har ei venninne som ikke brukte mamma klær i det hele tatt! Ho ble ganskestor men hadde buksene under magen,og la ikke på seg noe på andre steder på kroppen!

ho så veldig flott ut, det skal sier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...