Gå til innhold

Sommerferie i Norge? Noen ideer? Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hytte på sørlandet

Sykkeltur på helgelandskysten

Lofoten

Skrevet

Kristiansand med Dyreparken - bo på skottevig.no

Bad og kos dere med bassseng og strender. Ro kano eller tråbåt på havet. Fiske. Krabbefiske. Mye aktiviteteter for barna. Ta rutebåten "øya" på dagtur til Kristiansand. Reis på båttur i vakre Blindleia. Eller på tur til Lillesand eller Kristiansand by.

Masse å gjøre

Min Norgesfavoritt!!!!

Også jo har du jo fantastiske Daftö - selvom det såvidt er utenfor Noreg :))

Skrevet

Finnmark. Vakrere sted i Norge finnes knapt. Få med dere Skiippagurra Festivalen (http://www.skiippagurra.no/web/?giella1=), Varangerfjorden, Tana-elva og Finnmarksvidda.

Vel og merke hvis det er opplevelse som er viktigst og ikke været.

Vi drar neste sommer hvis vi omsider får solgt huset etter min avdøde far...

Skrevet

Sommerland i Bø i Telemark. Nesten alltid fint og varmt i Bø.

Skrevet

Takker! I Bø har vi vært flere ganger,og som du sier... Der er det supert. Vi har snakket om Kristiansand,så kanskje,kanskje... Finmark skal jeg også legge på netthinnen. Må innrømme at jeg har ikke vært lenger nord enn Mo i Rana.... Oooops :)

Flere forslag?

Skrevet

brekkeseter.no

Skrevet

Jeg og bestevenninna mi har tenkt oss en biltur i sommer vi. I norge. Har ikke lagt ut noe rute ennå, men det kommer vi til. Det glede jeg meg til.

Skrevet

Flere forslag...please.. Noe som passer for store og små,basseng må være med,skog og mark,aktiviteter osv. Gjerne et hotell med fin beliggenhet og veldig barnevennlig, med masse ting og finne på... Hjelp :)

Det er så vanskelig og finne noe på nett f.eks, når man ikke vet hva man skal søke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...