Espoir Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg sitter i en stor bygning og jobber, alene. det er kun kontorer her, og ingen andre er her i dag. Var ute på kjøkkenet og lagde kaffe i sta, og sto og leste i en avis ved benken og ventet på trakteren da jeg plutselig syntes det kom et kaldt drag i rommet, et skikkelig gufs.Kikket ut i korrideren for å se om noen kom og at døren derfor var oppe, men der var alt helt stille.Og da jeg kom inn igjen lå avisen borte på et lite bord langt borte fra benken der jeg hadde stått og lest, og så var kaffetrakteren AV, enda jeg hadde støtt og sett den putre og gå bare sekunder før- det var skikkelig ekkelt! Jeg ar følt det ekkelt før her om kvelden, men dette var jo helt rart. Og faktisk mens jeg skriver kommer jeg på at en dør der ute har gått opp flere ganger, enda det er en dør man må dra i ellers for at den skal gå opp! Hjelp, bør jeg gå hjem?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 usj, nakkehåra reiser seg her...kom deg hjem!!
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Greier du å konsentrere deg i det hele tatt når det er sånn, eller er det like greit å dra hjem og slappe av?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Hadde forsvunnet derfra for leeeeeeeeeeeeeenge siden:/
lenej :o) Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 ååå, så spennende!!! gå å utforsk!!! :):)
Zyan Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 hehe... spennende! Husk, uansett kan de ikke gjøre deg noe, kanskje du bare skal spørre hva han/hun vil? Fikk beskjed om å spørre "det" som stadig hopper opp i senga mi om det, "hva vil du meg?"..men hver gang det skjer glemmer jeg det, merkelig..
Espoir Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Spennende ja, men hadde vært bedre om vi var flere her.Får hjem snart uansett, synes det ble litt ekkelt å være her, uansett om "de" ikke kan gjøre noe.
Zyan Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Helt klart bedre om man ikke er alene.. Jeg ble dritredd første gang det skjedde meg, og jeg var seff alene hjemme.. Løp hjem til mor, hehehehe, og hun fikk værsågod være der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå