cec85_med_Mariellgullet Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 I dag har vi vært hos svigers og spist julemiddag nok en gang, hehe Nå dro typen på jobb, så da skal jeg være hjemme, kose meg forran tv;) Dere andre skal? I morgen skal jeg ut å feste litt;) Orket ikke i dag Lille jenta mi ligger godt og sover:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 vært hos svigerinna mi og spist middag. nå ser vi tv og slapper av her. :)så jobb i morra..
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 jeg er her også=) har vært hos mamma og de å spist go mat=) skal ikke ut...er gravid=) og skal en tur på jobb i morgen. sitter her sammen med mannen og koser oss, og nyter den deilige jula=)
lenej :o) Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 vi har og vært hos svigers på middag idag, er så forspist nå at... min kjære er dratt på jobb, kommer vel hjem i 10 tida, trur eg da.. mini sover, å eg fant fram potetgull, å har endelig klart å nå bunn i flaska min md julevin.. åpna den lillejulaften, å no er den endelig tom! puh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå