Grorüd.. Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hvor mange måltider med MME får ungene deres om dagen? ((Over 6 mnd så står det på MME-pakken (NAN1): 4-3 måltider))... ((((Hvis jenta mi får 3 måltider med fast føde (2 grøt + 1 middag), trenger hun å ha MME til alle disse måltidene? eller kan hun feks bare få vann til det ene grøtmåltidet ? Hun vil jo ikke drikke MME!! Som regel drikker hun bare 20 ml MME... Det kan jo ikke være nok det, føler at hun "tørker" ut liksom.. Hmm..))))...
Trouble Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Så lenge hu får i seg nok mat så trenger hu ikke mme til måltidene med fast føde, vann er mer enn godt nok. Grunnen til at hu drikker så lite mme etter måltidet er nok at hu er mett. Jeg gir poden vann til grøtmåltidene, ellers får han mme (mme får han til 2-3 måltider da han ikke er så veldig begeistret for grøt og nekter å spise noe middag). Det som står på mme pakkene er bare veiledende
nr to kommer snart Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har byttet til nan 2 (min er 9 mnd). Pleier å gi mme og grøt morgen og kveld, ett måltid med mme og frukt, og middag og frukt med vann å drikke. Det spørs jo litt hvor stor hun er da. Men det er mye næring i mme og jeg gir det derfor før grøt og frukt. Dersom babyen er tidlig våken en dag eller noe sånt får han en flaske med melk. Håper du finner ut av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå