selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hvordan gikk det med deg og planene for nyttårsaften?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 får se i morgen, jeg må til legen ihvertfall for jeg har veldig vondt i lungene mine når jeg puster men frister ikke med å reise fremdeles..
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg ville utvilsomt blitt hjemme hvis jeg var deg! Den turen virker ikke som noe for deg i det hele tatt... Bli heller hjemme og gjør det beste ut av situasjonen Kjøp deg noe god mat, lei en film, les ei bok, ta deg et varmt bad, gjør nyttårsaften til en Nemimamma-dag
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 jo, men hvis han drar så kommer jeg til å få angstanfall :/ har sluttet på anti-dep. tablettene pga spiren og får tilbakefall av og til Der støtter han meg i det minste og gjør det beste ut av situasjonen.. skal smiske med legen om å gi han streng beskjed om at jeg ikke kan reise
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 kan du ikke bruke din mor som siste utvei hvis du får angstanfall? Huff... hørtes ut som en kinkig situasjon Men du er jo gravid også - jeg ville definitivt ikke reist hvis jeg var deg!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 nei,for hun psyker meg enda mere ut og bor 3 timer unna fra meg!! jeg har ikke lappen og ikke hun heller ... Ja, er ikke noe gøy dette men orker ikke begynne på tablettene igjen nå som jeg har klart meg så "bra" til nå.. Er mest ille når jeg er alene.. *snufs*
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 ikke bra nei.... huff, hadde du enda bodd nærmere meg, så skulle du fått kalkun, selskap og akuttpsykisk hjelp av oss
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 ka e problemet her?! Dere gjør meg nysgjerrig. hehe.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 takk for tilbudet! Varmet meg veldig det der skal du si!! Men får dilte etter , kanskje det ikke blir så ille på nyttårsaften.. og jeg må vel unne han å treffe kamerater nå som han ikke har noen her nede..
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 nyskjerrig stinka? hehe.. http://www.dinbaby.com/forum/thread/136367070 her er litt oppdatering..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 nejmen... huff da!! Jeg hadde blitt hjemme ja!!! Evt kan du og nemi bli hos farmor når han skal ut å råne?!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 jo,vi kan jo det da.. hun er koselig hun altså men syntes ikke det passer seg for en mann på 29 år å forlate sin familie for å råne liksom.. når vi først er på besøk der mener jeg.. derfor jeg ikke vil reise :|
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #13 Skrevet 26. desember 2007 ah, ja det skjønner jeg.. det er sikkelig barnslig ja!!! Hadde alikevel blitt hos farmor jeg altså, og sagt klart fra hva jeg mente og prioriteringene hans! Det må vel gå an å råne en annen dag. Råner kompisene hans enda også?! Og har de familie?!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 han har fått en del gloser av meg pga de prioriteringene kan jeg love deg! Men det er tross alt kanskje 4 ganger i året de treffes. men den faste kameraten hans har ikke familie (ikke dame engang!!)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 Msn`en min ville ikke mer... Jeg logga meg ikke av med vilje, altså! hihi
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #16 Skrevet 26. desember 2007 nej, jeg skjønner godt at de ikke har dame! du får si til mannen din at han har vært utrolig heldig som har truffet deg og fått ordnet seg dame så han bør sette det først, ellers kan han jo bare ta en titt på kompisene som fortsatt bor hos mor på promperommet! fnis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå