Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 15, og syns jeg merker noe..men det er vel for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 12 men er 2,gangs da, det kan nok godt være babyen du kjenner nå ;-) kos deg !

Skrevet

jeg kjente d vel rundt uke19.. da va jeg vertfall sikker på at d va d jeg kjennte

Skrevet

Jeg syyynes å ha kjent det allerede fra jeg var noen dager passert 12 uker, men siden jeg er førstegangs får jeg sikkert ikke "lov" til å ha kjent noe annet enn luftbobler :P (er 13+6 i dag)

Var snodig her i forrige uke, for da ble det liv og røre etter at jeg hadde sittet og møvlet drops en stund. Virka som pøbelen reagerte på sukkeret :) (spiser lite sukker til daglig)

Skrevet

Jeg har kjent bobler og sommerfuglvinger og det som er, siden...ja, ganske tidlig, men det var først nå på julaften jeg kjente skikkelig spark mot hånda :-). Er i uke 20. Har lenge etterlyst konkrete spark, for alt dette andre kan jo egentlig forklares med alternative ting, hehe, men endelig fikk jeg konkret "bevis", hehe. Samboeren kjente det også -det var skikkelig stas :-)

Skrevet

Ikke for tidlig.Kjente det også i uke 15 da jeg gikk gravid første gang:) har kjent det i uke 10 nå,selv om mange tviler:p

Skrevet

Tror jeg kjente noe i uke 15, men nå er jeg helt sikker og er i uke 20. Kjente ikke riktig ordentlig før i uke 18-19 denne gangen heller.

Skrevet

Jeg begynte å kjenne noe i uke 12, er 2.gangs jeg også. Første gang begynte jeg å kjenne det i uke 15-16, men var ikke sikker på om det var det det var før litt senere..

Utfra Gro Nylander kan man begynne å kjenne liv i uke 11-12 dersom man er flregangsfødende. Babyen begynner å bevege seg i uke 9.

Skrevet

Uke 13, men er andregangs. Nå er jeg 17 uker og kjenner liv hver eneste uke, men ikke hver dag enda.

Med førstemann kjente jeg liv første gang 15+0, så det er mulig meg82 :o)

Skrevet

Jeg er 15+3 dager, og her kjenner jeg når babyen snur seg og alt :) var tidlig ute forrige gang også da var det uke 16. Men det som jeg selv syns er rart er at samboeren kjenner det utenpå magen også :) sikkert ingen som tror på det, men det er helt sant... :) så det kan gdt være liv du kjenner

Skrevet

Kjente det i uke 11-12 denne gang, og kjenner det enda.. Kanskje ikke hver dag, men stort sett!! :) Er godt det ja.. Er andregangs og kjente det tidlig med førstemann også..

Skrevet

Førts gang ver det langt uti uke 21, denne gangen i uke 26 eller 17...

Skrevet

Mente selvfølgelig uke 16 eller 17:D

Skrevet

Hehe greit å se at andre kjenner det tidlig også.. Da vet jeg at det ikke er meg og samboeren som er gal :)

Skrevet

Uke 11, men mitt andre svangerskap. I første kjente jeg det først rundt uke 17.

Skrevet

Eg er 3.gangs og kjenner ikkje liv enda...er 15+3 i dag.....tek det med ro eg...kjem når det kjem:)

Skrevet

Jeg også vil! Jeg var fryktelig sein forrige gang og håper det blir tidligere denne gangen. Er i uke 14 nå, og har ikke kjent noe som helst ennå.

Skrevet

Jeg venter mittt 3 barn, men merket ikke spark før etter uke 20.

Skrevet

Jeg har som skrevet tidligere kjent det i uke 10 og i dag 14+2 var det så ekstremt mye liv at jeg er sikker på at h*n prøver å bryte seg ut:p hehe.. Så herlig:) :) :) Har kjent det tidligere som sagt,men ikke så tydelig:) Har kjent det en del ganger i dag:) endelig skikkelige bevegelser:)

Skrevet

Jeg kjente gutten vår sparke skikkelig i uke 17. Pappaen kjente spark utvendig i uke 19 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...