Gå til innhold

Dere i uke 27, hvordan er formen?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis jeg ser bort ifra influensa, hoste, snue, hodepine, tette bihuler, bekkenlØsning, bekkenlÅsning, halsbrann, og ømme pupper, så er formen ganske bra ;o)

Skrevet

Ganske bra her og, endel kynnere og hovne ben, men ellers ganske bra

Skrevet

Bortsett fra bekkenløsning og halsbrann å en hælvetes bråkete nabo så er det bare velstand her! :) Ser fra til å høre hjemme på 3 tri snart nå.

Skrevet

Bekkenløsning og halsbrann på kvelden her også. Drikker Gavescon som hjelper litt på halsbrannen, og har fått henvisning av fysioterapeaut til svømming på sykehuset en gang i uken for bekkenet pluss noen øvelser som jeg gjør. Men syntes det blir vondere og vondere for hver dag. Er fortsatt i full jobb.

Nyttårsklem

Skrevet

Er mye trøtt og blir fort sliten. Og veldig følsom til tider.... Skal ikke mye til før tårene spruter ;) Men ellers er formen veldig bra, har bare bitteliten mage så foreløpig har jeg ikke bevegelsesvansker i alle fall.

Skrevet

Super form! Som jeg igrunn har vært hele tiden. Veldig fint det altså. Jeg håper det varer :-)

Skrevet

Tja... vært innlagt på sykehuset i 4 dager, utskrevet på julaften.. Dette var pga en infeksjon som igjen har ført til at livmorhalsen har begynt å modnes litt.. så nå må jeg gå på bricanyl tabletter til uke 34, og går på antibiotika i tillegg..lang historie. Dagen etter jeg kom hjem ble jeg kjempeforkjøla, renner i nesen, småfeber og hoster i ett.. har også en syk 2-åring hjemme...(sikkert smittet av henne). Så det har vært en jul med mye helseplager..uff:) Hadde gledet meg sånn til jul også...

Så formen har vært bedre ja..!:) Har også masse kynnere og vondt i bekkenet når jeg går..

Håper på bedre tider snart!

Er 27+3 i dag, så bare 5 dager til 3.trimester nå:)

Skrevet

Er i uke 26 - puster og peser, blir veldig fort mett og føler meg allerede høygravid. Er mye sliten og trøtt på kveldene, har bekkenløsning - men må vel strengt tatt si at jeg er i grei form:-)

(lurer bare på hvordan jeg føler meg om to mnd når jeg føler meg høygravid allerede nå!! uhhhhhhhh.............)

Skrevet

Ganske strålende! Litt sliten i ryggen etter å ha sovet "borte" nesten en uke, og litt sliten i magen etter to dager med innmari mye sparking og turning og snuing, men ellers er det bare bra!

Særlig etter at jeg gikk til innkjøp av noen deilige, ullforede støvletter UTEN høy hæl og med goood plass inni er det bare velstand :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...