WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Nå er jeg dritt lei.. spyr og vond mage, og ikke lett å ta seg av barn oppi alt dette. Har heldigvis barnevakt i morra da. Noe som går dette eller? Gubben er også syk..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Vi gjorde oss ferdig med spyingen på julaften vi... Sambo natt til julaften, svigermor som bor i 2 etg julemorgen og jeg midt i gaveutdelingen...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Æsj å æsj.. Snuppa her er bare veldig forkjøla. Hvor i landet bor dere?????? HATER Å SPY.....
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 hehe, slapp helt av..., tror ikke du blir smitta av MEG, akkurat... Bor i Vestfold..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Hehehehe nei da,men kan jo bli smittet her å da:( Bor i Østfold jeg da;) Heldigvis varer det somregel bare ett døgn da:( God bedring
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Jepp vi er også syke! Sambo begynte igårkveld, dattera vår i natt og jeg i natt. Som vanlig har jeg det verst, jeg har hatt det i begge ender hele dagen, mens de bare spydde i natt. Det er spesielt gøy når en ammer. Og vi har ingen familie i nærheten som kan hjelpe oss heller. =(
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Uff.. ikke noe greit. Spesielt ikke når man ikke har noen til å hjelpe seg. Svigemor kom innom å henta snuppis kl 11 ( ho sov til 10.15!) Altså, til 7 i egen seng, og vi pleier nesten aldri å legge ho inn til ossm men da var vi så dårlige at vi ikke hadde noe valg.. Håper det er over snart.. jobber i bhg, så har vel dratt med meg noe derfra. Hvor lnege varer sånt da...? Bare vært dårlig på natta (med spy og løs mage)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Når vi har hatt det pleier det og stå på i ca 12 timer så er det over. Selvsagt uggen og sliten men da er magen på rett vei igjen. Så har du ikke spydd eller vært på do siden i natt er det nok over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå