Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Sambo er på jobb så jeg er alene. Har fått mini i seng, bestilt med dolly pizza og skal se shrek 3:) ( og brette litt klær da)
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Har hatt mine foreldre på middag her i dag så nå er jeg nettopp ferdig med å rydde så nå skal jeg slå ihjel litt tid her inne og se etter noen fine klær på nettet
Mamman til AM&JS Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Her er eldstekaren nå i seng..så nå skal vi vel ta frem litt snop...julebrus og finne en film å se vi også!!! Mannen har vakt fra kl 24..men regner med at det blir lite/ingen ting å gjøre:) Blir vel en tidlig kveld for oss her...som vanlig! Skal kanskje forbrede litt bursdag da...blir 30 i januar!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 sambo er ute med gutta, og jeg er ikke helt i form, så jeg skal snart legge meg og se på den nye tv`n jeg fikk til jul )
Stor_smil Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Mini er i seng, og jeg sitter barnevakt for en liten skjønning på 3 mnd. Blir spennende å se hvor mye søvn det blir i natt... drikker STERK kaffi for øyeblikket.hihi
Trenger hjelp!! Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 sambo og jeg skal finne frem snop og se film :-)
alltid anonym Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Hei. Har akkurat åpna en flaske vin og skal kose meg med den.. Samboeren skal jobbe i morgen og barna er i seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå