jente08&jente2010<3 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 har noe voldsomt med nedpress, at babyen presser seg ned... er så vondt, så jeg må stoppe opp noen ganger....akkurat som det sprenger der nede...vært sånn de to siste dagene...skikkelig vondt i magen neders... masse løs avføring også. hun har også vært rolig de siste to dagene...og jeg gjør ikke annet enn å sove...+ at jeg har endel smerter i korsryggen...sånn takvis...men ikke noe regelmessig. er det dette som er kynnere? eller hva er det? har termin 10 januar, så er 38+1 idag...noen?
sydilla Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Høres ganske vanlig ut ja... Dessuten er det sånn at magetrøbbel kan irritere livmora slik at en får mer sammentrekninger og sånn. Men det høres ikke ut som kynnere - det er at magen strammer seg. Det kan hende det er maserier/modningsrier, noen har disse (og riene) i ryggen. Det er inmari individuelt dette her - så det er ikke godt å si noe skikkelig. Men du begynner jo å nærme deg termin, så det er jo ikke unaturlig at kroppen begynner på noe! Likevel kan mange gå i lange tider med disse "plagene" - så det behøver ikke være tegn på at fødsel er rett rundt hjørne heller dessverre...
Athina' Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jepp har gått sånn i 1 mnd jeg om ikke mer og sitter fortsatt her med gutten i magen. Er livmoren som modnes og avflates sa jm til meg, og det hadde den gjort siste uke til meg når jeg var på sjekk + en liten åpning. Har ikke vært løs i magen da, men med all julematen man har i seg så er vel ikke det unormalt heller hehe. Skal til jm i morgen og skal få henne til å sjekke igjen for å se om denne dævelskapen har noen hensikt...au! :-( Skal krysse fingrene for at du slipper ubehagen av å så sånn for lenge og at riene setter inn for fullt fort som fy, for jeg vet hvor jævelig det er å gå sånn!
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 takk for svar damer...er vel sånn det blir på slutten dette:) håper vi får ut babyene våre snart:)hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå